اخبار بازی

نظر امی هنیگ درباره آینده بازی Uncharted

نظر امی هنیگ درباره آینده بازی Uncharted

وی جی مگ: استودیو ناتی‌داگ در موقعیت‌های مختلف اعلام کرده که با Uncharted: A Thief’s End  داستان نیتن دریک به اتمام رسیده و خیال دارد برای مدتی نیز به این سری استراحت دهد. البته بسیاری اعتقاد دارند این فرنچایز می‌تواند با یک شخصیت اصلی جدید مانند دختر نیتن یعنی کیسی ادامه پیدا کند. نظر امی هنیگ درباره آینده بازی Uncharted نیز به همین گونه است و با مسئله مطرح شده موافق است.

به گزارش وی جی مگ، امی هنیگ طی برگزاری Gamelab در شهر بارسلونا و در مصاحبه با GameReactor اظهار کرد سازندگان همواره می‌توانند به این سری بازگردند چرا که مواد بسیاری در این سری حضور دارد که به کمک آن‌ها می‌توان سری Uncharted را ادامه داد. «چگونه می‌توان این سری را ادامه داد؟ اگرچه این سوال سختی است چرا که آن‌ها بخش اصلی از این سری را با A Thief’s End به اتمام رسانده‌اند. اما من فکر می‌کنم که مواد بسیاری در سری Uncharted وجود دارد که به واسطه آن می‌توان سری را ادامه داد. به عنوان مثال با دختر نیتن یعنی کیسی. با این شخصیت می‌توان فلش‌بک‌های بسیاری به گذشته زد و داستانی را روایت کرد که در آن نیتن دریک نیز هم‌چنان حضور داشته باشد.

به سری فیلم Indiana Jones نگاه کنید که هیچ‌گونه محدودیتی در این خصوص ندارد. همواره می‌توانید به عقب بازگردید و به واسطه شخصیت‌های پا به سن گذاشته داستانی متفاوتی را روایت کنید و اگر بخواهید می‌توانید نسخه جوان نیتن دریک را به مانند Indiana Jones به تصویر بکشید که در نوع خود جالب است. من بسیار هیجان‌زده هستم زیرا به نظر می‌رسد سازندگان فیلم Uncharted قصد دارند تا به دوران جوانی نیتن دریک بپردازند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =