اخبار بازی

نظر رئیس بخش سرگرمی Sony درباره Crossplay

نظر رئیس بخش سرگرمی Sony درباره Crossplay

وی جی مگ: در چند ماه گذشته موضع شرکت Sony نسبت به قابلیت Crossplay یا بازی میان‌پلتفرمی تغییری نکرده و مخالفت این کمپانی حتی بیشتر نیز شده است. آخرین جنجال‌های به پا شده به بعد از انتشار نسخه Nintendo Switch بازی Fortnite مربوط می‌شد. حال رئیس بخش سرگرمی Sony درباره Crossplay اظهارنظری را ارائه داده که باعث می‌شود طرفداران این قابلیت هم‌چنان به آینده امیدوار باشند.

به گزارش وی جی مگ، امروز طی برگزاری کنفرانس Gamelab، خبرنگار وبسایت یوروگیمر از آقای شان لیدن رئیس بخش سرگرمی Sony درباره این مسئله و بازی میان‌پلتفرمی سوال کرد. شان لیدن در پاسخ چنین گفت «ما تمامی این خواسته‌ها را می‌شنویم و به دنبال آن هستیم تا تمامی این احتمالات را در نظر بگیریم. شما باید تصور کنید این موقعیت عواملی بیشتر از تنها یک بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. من مطمئن هستم که می‌توانیم راه‌حلی را پیدا کنیم که تمامی مخاطبین گیمرهای ما می‌توانند آن را درک نموده و بپذیرند. در عین حال بتوانیم تجارت و کسب‌وکار خود را نیز پشتیبانی کنیم.»

در حال حاضر دو شرکت مایکروسافت و نینتندو برای دو بازی Minecraft و Fortnite قابلیت بازی‌ میان‌پلتفرمی را روی کنسول‌های خود فراهم نموده‌اند. باید منتظر ماند و دید در آینده Sony در رابطه با این مسئله چه رویکردی را در پیش می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =