اخبار بازی

نظر سازنده A Way Out در مورد نسخه Nintendo Switch

نظر سازنده A Way Out در مورد نسخه Nintendo Switch

در نگاه اول A Way Out یک بازی فوق‌العاده برای Nintendo Switch به نظر می‌رسد. این بازی به صورت Co-op بازی می‌شود و گیمر را به همکاری تشویق می‌کند، چیزی که کنسول جدید نینتندو برای این منظور ساخته شده.

گرچه در حال حاضر نسخه Nintendo Switch این بازی مورد تایید قرار نگرفته اما دلیل اصلی آن چیست؟ شاید به خاطر ضعیف بودن سخت‌افزار و یا دلیلی دیگر؟ در مصاحبه جدید GamingBolt با Josef Fares کارگردان پر حاشیه این بازی او صادقانه به این سوال پاسخ داد.

Fares در پاسخ به این سوال گفت:« اول از همه باید بگویم که این بازی، یک بازی سوم شخص است و به همین دلیل گیمر باید کنترل مناسبی روی دوربین داشته باشد. اگر قرار باشد که روی Nintendo Switch و با استفاده از Joy-Con بازی کنید تقریب این کار غیر ممکن است چون Joy-Con‌ها در صورت جدا شدن از کنترلر اصلی فقط شامل یک آنالوگ هستند و قابلیت کنترل دوربین را ندارند. البته باید بگویم که ما هنوز در مورد Switch تحقیق نکردیم و به همین خاطر من عرضه این بازی برای این کنسول را تکذیب نمی‌کنم، ممکن است در آینده این اتفاق رخ دهد. ما تیم کوچکی هستیم و همه کار را خودمان انجام می‌دهیم. به خاطر این محدودیت‌ها، زمان نیز برای ما محدود است اما من نخواهم گفت که اینکار را هیچوقت انجام نخواهیم داد.»

باید دید که بعد از عرضه A Way Out برای PS4، PC و Xbox One آیا شاهد عرضه نسخه Switch نیز خواهیم بود؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − یازده =