اخبار بازی

نظر سازندگان Cyberpunk 2077 در مورد Loot Box

نظر سازندگان Cyberpunk 2077 در مورد Loot Box

وی جی مگ: بحث در مورد Loot Box و پرداخت درون برنامه‌ای در چند ماه گذشته به شدت داغ بوده است. این بحث به حدی شدت گرفته بود که حتی اثری مثل Star Wars Battlefront 2 را تحت تاثیر آن قرار گرفت و بسیاری از سیاست‌مداران نیز به فکر راه‌کاری برای جلوگیری از فروش Loot Box بودند.

به گزارش وی جی مگ، در طی این مدت بازی‌سازان زیادی در مورد Loot Box و پرداخت درون برنامه‌ای نظر خود را اعلام کردند و حالا نوبت به استودیوی محبوب CD Projekt Red رسیده است. یکی از موسسان این استودیو Marcin Iwinski در صحبت با PC Gamer اعلام کرد:« اگر شما پول کامل برای خرید یک بازی را پرداخت کردید باید یک بازی کامل و پولیش شده و بدون ایراد دریافت کنید که با ساعت‌های بسیار زیاد گیم‌پلی شما را سرگرم کند.»

این صحبت‌ها از طریق استودیوی CD Projekt Red چندان عجیب نیست و آنها به گیمرها و هواداران احترام بسیار زیادی می‌گذارد. آنها نسخه‌های The Witcher را بدون استفاده از قفل برای PC منتشر می‌کنند و بسته‌های الحاقی با محتوای بسیار زیاد را با قیمتی بسیار کم عرضه می‌کنند.

نظر سازندگان Cyberpunk 2077 در مورد Loot Box

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − هفت =

  • « اگر شما پول کامل برای خرید یک بازی را پرداخت کردید باید یک بازی کامل و پولیش شده و بدون ایراد دریافت کنید که با ساعت‌های بسیار زیاد گیم‌پلی شما را سرگرم کند.» :yes: :yes: :yes:
    دقیقا همینه. استدیوهای بزرگ فقط به فکر درآوردن پول بیشترن، وگرنه هزینه ساخت بازی همش بهونست.