اخبار بازی

نظر کارگردان فیلم Metal Gear درباره بازسازی نسخه‌های قدیمی

نظر کارگردان فیلم Metal Gear درباره بازسازی نسخه‌های قدیمی

وی جی مگ: Jordan Vogt-Roberts کارگردان فیلم Metal Gear بوده که ساخت فیلم Kong: Skull Island را نیز در کارنامه دارد. تاکنون اطلاعات چندانی در ارتباط با این فیلم منتشر نشده اما ظاهرا Jordan Vogt-Roberts از طرفداران پرشور این سری بوده و همواره شیوه کارگردانی هیدئو کوجیما را نیز تحسین کرده است.

به گزارش وی جی مگ، Vogt-Roberts در توییتر خود با ارسال پستی به تمجید و تحسین کوجیما و شیوه کارگردانی او در عنوان MGS 5: The Phantom Pain پرداخت. او کارگردانی بکار رفته در عنوان نام‌برده را با نوع کنترل دوربین به نمایش گذاشته توسط Derek Cianfrance در یک تبلیغ بیس‌بال مقایسه کرد. با توجه به اینکه کوجیما خود از طرفداران پروپاقرص سینما بوده و بسیاری از ایده‌های مورد استفاده در عناوین خود را از آثار سینمایی استخراج می‌کند توانایی‌های کارگردانی وی چندان غافل‌گیرکننده نخواهند بود. در ادامه Vogt-Roberts از علاقه خود به دو عنوان MGS:Portable Ops و MGS:Peace Walker سخن گفت و اظهار کرد این دو بازی شجاعانه‌ترین و تاثیرگذارترین عناوین این سری محسوب می‌شوند.

Vogt-Roberts در پاسخ به یک هوادار که اظهار کرده بود عناوین ذکر شده باید بازسازی شوند اظهار کرد بازی Metal Gear اصلی و Metal Gear 2: Solid Snake بهترین گزینه‌ها برای بازسازی به شمار می‌روند.

آن طور که پیداست Jordan Vogt-Roberts به خوبی با سری Metal Gear آشنایی داشته و شاید مناسب‌ترین فرد برای کاگردانی فیلم این اثر باشد. امیدواریم با حضور او سرانجام شاهد ساخت یک اثر سینمایی موفق از بازی‌های ویدیویی باشیم.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 4 =