اخبار بازی

نظر کارگردان فیلم Uncharted درباره ویدئو جدید این مجموعه

نظر کارگردان فیلم Uncharted درباره ویدئو جدید این مجموعه

وی جی مگ: ابتدای ماه جاری بود که فیلم غیررسمی Uncharted منتشر شد و در آن نیتن فلیون نقش نیتن دریک شخصیت نمادین کنسول‌های خانواده Playstation را ایفا می‌کرد. در این فیلم طرفداری کوناه، فلیون نشان داد با ابعاد شخصیت نیتن دریک به خوبی آشناست و این نکته واکنش و نظر کارگردان فیلم Uncharted درباره ویدئو جدید این مجموعه را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، آقای شان لوی در مصاحبه اخیر خود از کار روی فیلم Uncharted به همراه تام هالند بازیگر نقش نیتن دریک صحبت کرده است. صحبت‌های این شخص به فیلم طرفداری این مجموعه نیز کشیده شد و لوی اشاره کرد بدون هیچ شکی از دیدن این ویدئو غافل‌گیر شده و به وجد آمده است. «بدون هیچ شکی این یک غافل‌گیری بود. کارگردانی خوب و بازیگری خوب باعث شد تا نتیجه کار بسیار لذت‌بخش باشد.»

اما در رابطه با نگرانی‌های موجود پیرامون یک اقتباس سینمایی دیگر از روی بازی‌ها، شان لوی تایید کرد که او با همکاری نزدیکی با یکی از سازندگان اصلی سری بازی Uncharted یعنی نیل دراکمن مشغول کار روی فیلم است. «من و نیل چند باری یکدیگر را ملاقات کرده و مدت زمان زیادی است که یکدیگر را می‌شناسیم. حتی در زندگی شخصی نیز رابطه بسیاری خوبی با یکدیگر داریم. باید توضیح بدهم که نیل دراکمن عقیده مرا درک کرده که در عین حال که احترام زیادی برای بازی‌های این سری قائل هستم اما از سویی دیگر می‌خواهم داستان جدید و اورجینالی را در رابطه با نیتن دریک روایت کنم که تاکنون در بازی به آن اشاره نشده. بنابراین من به فعالیت و ساخته او احترام می‌گذارم و او نیز برای تصمیم من احترام قائل است که در جهت سینمایی شدن این اثر گرفته‌ام.»

در حالی که پیش از این تایید شده بود تام هالند نقش نیتن دریک را ایفا خواهد کرد نمی‌توان از عدم انتخاب نیتن فلیون برای نقش مذکور کمی ناراحت نبود. اگرچه طرفداران کمی نگران بودند که او برای ایفای نقش شخصیت جوان نیتن دریک کمی پیر به نظر برسد اما او در فیلم کوتاه خود نشان داد با ابعاد درونی و بیرونی نیتن دریک به خوبی آشناست. باید منتظر ماند و دید نهایتا چه سرانجامی در انتظار فیلم رسمی Uncharted خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 4 =