اخبار بازی

نظر Jade Raymond درباره حواشی Star Wars Battlefront 2

وی جی مگ: احتمالا اکثر گیمرها از شنیدن اخبار بیشتر درباره حواشی Star Wars Battlefront 2 خسته شده‌اند اما واقعیت ماجرا این است که ابعاد اتفاق رخ داده به قدری بزرگ است که می‌توان سال‌ها درباره آن صحبت کرد. موضوعی که به تازگی Jade Raymond نیز که سال‌ها پیش به عنوان تهیه کننده Assassin’s Creed شناخته می‌شد به آن واکنش نشان داده.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر هدایت استودیو EA Motive که نقش کلیدی در توسعه بخش داستانی Star Wars Battlefront 2 داشت برعهده Jade Raymond قرار دارد و این بازیساز فعالیت خود در EA را با کار روی قسمتی جدید از Star Wars ادامه می‌دهد که پیش‌تر در استودیو تعطیل شده Visceral Games دنبال می‌شد.

Jade Raymond در صحبت‌های اخیر خود گفته «تیم DICE به سختی روی Star Wars Battlefront 2 کار کرد و مطمئنا آنها و مسئولین EA از اشتباهات خود درس گرفته‌اند. کمپانی که مدام در حال یاد گرفتن نکات جدید است.» صحبت‌های Jade Raymond تاحدودی به این مسئله اشاره دارد که احتمالا در آینده شاهد چنین رفتارهایی از EA نخواهیم بود. البته اگر Fifa 19 Ultimate Team را کنار بگذاریم که احتمالا تبدیل به محیطی ایده‌آل برای پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود و بخش عمده‌ای از برنامه مالی EA را محقق می‌کند.

منبع: GamesBeat

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =