اخبار بازی

نقد‌های Burnout Paradise Remastered منتشر شد

وی جی مگ: در فاصله کوتاهی با معرفی بازسازی ساخته قدیمی استودیو Criterion، شاهد عرضه آن هستیم و در همین راستا نقد‌های Burnout Paradise Remastered نیز منتشر شده. نقد‌هایی که نشان می‌دهد مجموعا منتقد‌ها عکس‌العمل مثبتی به این بازسازی نشان داده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، هرچند در گذشته EA اعلام کرده بود که علاقه‌ای به بازسازی عناوین قدیمی خود ندارد اما در نهایت به این کار تن داد و روند انجام این کار را با Burnout Paradise Remastered انجام داد که البته طرفداران بسیاری دارد. هرچند این نسخه از مجموعه ساخته Criterion به اندازه Burnout 3 Takedown محبوب نیست اما اگر در زمینه مالی عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند در آینده به ساخت بازی جدید از این مجموعه منتهی شود.

در ادامه می‌توانید تعدادی از نقد‌های منتشر شده برای این بازی را مشاهده کنید:

در شرایطی که نقد‌های Burnout Paradise Remastered منتشر شده اما این بازی در تاریخ 16 مارچ (25 اسفند) برای PS4، PC و Xbox One منتشر می‌شود. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که Burnout Paradise Remastered از PS4 Pro و Xbox One X نیز پشتیبانی می‌کند و توانایی اجرا شدن با فریم بالاتر و وضوح تصویر 4K روی کنسول‌های قدرتمند مایکروسافت و سونی را در اختیار دارد.

منبع: VG247

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − ده =