اخبار بازی

نقشه بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه قبل است

نقشه بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه قبل است

وی جی مگ: معرفی بازی Dying Light 2‌ در E3 2018 با توجه به شایعات موجود مسئله‌ای تعجب‌برانگیز نبود اما با این حال نباید به راحتی از تغییرات گسترده‌ای که این بازی به خود دیده چشم‌پوشی کرد. با توجه به حضور کریس اولان در تیم طراحی بازی حالا شاهد نکاتی هستیم که می‌تواند ارزش‌های بازی Dying Light 2 را به شکل بهتری نمایش دهد.

به گزاش وی جی مگ، تایمون مکتالا طراح ارشد بازی Dying Light 2 در گفت و گوی اخیر خود با نشریه ورایتی توضیحاتی را درباره جزئیات مختلف این بازی مطرح کرده که در ادامه نگاهی کوتاه به آنها داریم. طراح بازی Dying Light 2 توضیح داده که همچون گذشته حرکت در محیط و استفاده از اجزای مختلف آن نقشی کلیدی در گیم‌پلی دارد اما اینبار قابلیت‌های پارکور ارتقا یافته و گیمر می‌تواند از این طریق به دشمن‌های خود حمله کند. همچنین قرار است بخش‌هایی در بازی قرار گیرد که فعلا تحت عنوان پازل پارکور شناخته می‌شود و مهارت گیمر در این زمینه را مورد سنجش قرار می‌دهد.

مسئله دیگری که تایمون مکتالا در مصاحبه‌اش به آن اشاره داشته نقشه بازی است. اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که نقشه بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از بازی قبلی در این مجموعه است و در همین راستا جزئیات بیشتری را نیز به همراه دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 8 =