اخبار بازی

نقش اصلی فیلم Sonic به بازیگر Ant-Man رسید

نقش اصلی فیلم Sonic به بازیگر Ant-Man رسید

وی جی مگ: مدتی است که فیلم Sonic در حال ساخت است و اخبار مختلفی پیرامون آن منتشر می‌شود اما به تازگی اعلام شده که پال راد بازیگر Ant-Man برای ایفای نقش اصلی فیلم Sonic که در سال 2019 اکران می‌شود، در نظر گرفته شده.

به گزارش وی جی مگ، هرچند در حال حاضر مشخص شده که فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog را چه کسی تهیه و کارگردانی می‌کند اما اطلاعات چندانی درباره بازیگرهای این اثر در دسترس نیست. به تازگی اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد پال راد قصد ایفای نقش Sonic یا یکی از دوستان این شخصیت را ندارد و قرار است در نقش یک انسان با نام تام ظاهر شود. اطلاعات غیررسمی به این موضوع اشاره دارند که تام در اصل یک پلیس است که قصد دارد با همکاری Sonic دشمن اصلی این شخصیت در صنعت بازی یعنی Dr.Eggman را شکست دهند.

هرچند هنوز هیچ‌چیز از سوی پال راد تایید نشده اما جزئیات به دست آمده برای اولین‌بار به این موضوع اشاره دارند که فیلم Sonic در اصل ترکیبی از انیمیشن‌های کامپیوتری و بازیگرهای واقعی است. کارگردانی این اثر را جف فاولر برعهده دارد که تاکنون در زمینه کارگردانی سابقه‌ای نداشته اما تهیه‌کنندگی فیلم Sonic برعهده تیم میلر قرار گرفته که سابقه کارگردانی فیلم سینمایی Deadpool را در کارنامه دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 4 =