اخبار بازی

نمایش بازی Ghost of Tsushima بخشی از قسمت داستانی بود

نمایش بازی Ghost of Tsushima بخشی از قسمت داستانی بود

وی جی مگ: بدون شک عده بسیار زیادی از گیمر‌ها منتظر نمایش بازی Ghost of Tsushima در E3 2018 بودند. ساخته جدید Sucker Punch که سال گذشته برای اولین بار در نمایشگاه پاریس به نمایش گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، امروز صبح این استودیو به وعده خود عمل کرد و شاهد نمایش بازی Ghost of Tsushima در کنفرانس سونی بودیم. جایی که گیم‌پلی این اثر برای اولین بار به صورت رسمی به نمایش گذاشته شد. بعد از انجام نمایشی موفق، Brain Fleming تهیه کننده این اثر اطلاعاتی را در مورد آن به اشتراک گذاشت. او در صحبت‌هایش اشاره کرد که بازی در سال 1274 و در تهاجم مغول‌ها به ژاپن پیگیری می‌شود. Felming تایید که که این بازی “یک داستان جدید در دنیای ژاپن فئودال خواهد بود.” نام شخصیت اصلی بازی Jin Sakai است. او یک مبارز و سامورایی بسیار قدرتمند است که در یک ماجراجویی جدید تاریخ ژاپن و نماد‌های از سبک زندگی سامورائی را به نمایش خواهد گذاشت.

Felming اشاره کرد که داستان بازی روایتی از انتقام، دستیابی به قدرت و امید خواهد بود. او همچنین تایید کرد که دمو به نمایش گذاشته شده تنها بخش کوچکی از داستان و دنیایی است که آنها دست به خلق آن زدند. در واقع این نمایش، نمایانگر برخی از ایده‌های اصلی بود که تیم سازنده برای پیاده‌سازی در این بازی داشتند. در واقع هدف اصلی این دمو نمایش خارق‌العاده Tsushima و مبارزات نفس‌گیر با Katana بود.

در کنار شخصیت اصلی، فردی به نام Masako حضور دارد که در واقع یک سامورائی مونث است. این همکاری در واقع به خاطر هدف مشترک یعنی نجات دادن سرزمین خود از دست مهاجمان مغول است. البته Felming در مورد رابطه این دو شخصیت گفت:« گذشته غم‌انگیز Masako باعث شده که او در رابطه خود با Jin دچار مشکلاتی باشد.» همچنین او تایید کرد که Masako تنها یک نفر از تعداد زیادی شخصیت جانبی است که در داستان Ghost of Tsushima نقش ایفا خواهند کرد. او همچنین به برگ قرمزی اشاره کرد که Jin آن را از زمین بر می‌دارد. Felming تایید کرد که این برگ قرمز نمادی از ایده‌های اعضای تیم سازنده برای ساخت این پروژه بوده است.

Ghost of Tsushima برای PS4 به صورت انحصاری در حال ساخت است. البته در حال حاضر هیچ تاریخ عرضه‌ای برای آن اعلام نشده است.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 11 =

  • چقدر این بازی منو گرفت. مخصوصا اونجا که با اسب داشت میرفت. لا به لای اون علف ها و … چقدررر صحنه ی خوبی بود. و اون تیکه ی آخرش که همه جا داشت میسوخت …. اصلا E3 امسال هرچقدر بد بود منو با بازی های ژاپنیش اغنا کرد :laugh:
    این و nioh و sekiro بازی Death stranding هم با ارفاق باید ژاپنی حساب کنیم واقعا حال کردم با این بازیا 😀