اخبار بازی

نمایش پایان اصلی Middle-Earth Shadow of War منوط به خرید درون برنامه‌ای است

نمایش پایان اصلی Middle-Earth Shadow of War منوط به خرید درون برنامه‌ای است

بر هیچ کس پوشیده نیست که Middle-Earth Shadow of War از سیستم Loot Box و خرید درون برنامه‌ای به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و بسیاری حدس زده بودند که اینکار تاثیر مستقیمی روی کیفیت این بازی خواهد داشت اما بر روی پایان داستان چطور؟

نقد‌های اولیه بازی منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد در جایی که بازی باید پایان اصلی خود را به گیمر نمایش دهد دو راه به گیمر ارائه خواهد کرد. گیمر باید برای مشاهده این پایان تعدادی Loot Box خریداری کرده و یا درد و زحمت Grind کردن طولانی منابع و دیگر ویژگی‌های بازی را به جان بخرد. در نقد و بررسی Polygon مشخص شد که در انتهای بازی برای تجربه بهتر باید دسترسی به Orcهایی بسیار قوی داشته باشید که بهترین راه دسترسی به آنها خرید از طریق Loot Box است.

وب‌سایت Polygon در ادامه اشاره کرد هر زمانی منابع شما در بازی تمام شد یا باید مدت زمان زیادی را برای به دست آوردن منابع کنار بگذارید و یا با پول واقعی شروع به خرید Loot Box کنید. Gamespot نیز اشاره کرده پایان بازی گیمر را به سمتی هدایت می‌کند که انجام Grind برای دیدن پایان اصلی ارزش این همه هدر رفت زمان را نخواهد داشت و بهترین راه همان خرید Loot Boxها از طریق پول واقعی است. این روز‌ها بازی‌های مختلفی خود را درگیر سیستم Loot Box و سیستم خرید درون برنامه‌ای کردند که باعث خشم اکثریت گیمر‌ها شده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − دو =