اخبار بازی

نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه Gamescom

نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه Gamescom

وی جی مگ: استودیو CD Projekt RED بعد از سال‌ها بالاخره در جریان E3 2018 نمایشی از بازی جدید خود را تجربه کرد اما فعلا گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را به صورت عمومی نمایش نداده است. بازی که در جریان نمایشگاه لس انجلس پشت درهای بسته برای اهالی رسانه به صورت کامل رونمایی شده و بخش‌هایی از گیم‌پلی آن نیز نشان داده شد.

به گزارش وی جی مگ، اکنون اما اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد احتمالا گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در جریان نمایشگاه Gamescom آلمان که ماه آگوست برگزار می‌شود به نمایش در می‌آید. تریلر اولیه بازی Cyberpunk 2077 حاوی نکات مخفی بسیاری بود که یکی از آنها با کد GK شناخته می‌شود. کدی که احتمالا به Gamescom Koelnmesse اشاره دارد. بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت بازی از نظر تعداد بازدیدکننده که به صورت سالیانه در آلمان برگزار می‌شود.

هنوز این موضوع به صورت قطعی از سوی استودیو CD Projekt RED تایید نشده اما می‌توان انتظار داشت که آنها در نمایشگاه Gamescom حضور پیدا کنند. استودیو سازنده بازی Cyberpunk 2077 در کشور لهستان قرار دارد و معمولا بازیسازهای اروپایی سعی می‌کنند ساخته‌های خود را به نمایشگاه Gamescom بیاورند تا مخاطب‌های اصلی آنها نیز در جریان توسعه بازی همچون Cyberpunk 2077 قرار گیرند. اثری که در جریان E3 2018 مورد توجه بسیاری از کارشناس‌هایی قرار گرفت که فرصت تماشای گیم‌پلی آن را به دست آوردند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =