اخبار بازی

صداگذار نیتن دریک از Uncharted 5 می‌گوید

اگر سونی تصمیم بگیرد که Uncharted 5 را بسازد نولان نورث حتما در آن سهیم خواهد بود. صداگذار بسیار محبوب نیتن دریک شخصیت اصلی سری بازی‌های Uncharted سخنانی در مورد آینده احتمالی این سری به زبان آورده است. هنوز مشخص نشده است که آیا بازی بر اساس فیلم این اثر ساخته خواهد شد یا خیر در مصاحبه‌ای کوتاه نولان نورث حرف‌های جالبی زده است.

نولان نورث در این مصاحبه گفته است که « من به هیچ وجه از تمام شدن سری Uncharted خوشحال نیستم و اگر آنها به من بگویند که آیا مایل به همکاری در ساخت Uncharted 5 هستی جواب من قطعا مثبت خواهد بود». او در ادامه اشاره کرد که « پایان کار بر روی پروژه Uncharted برای من هم تلخ و هم شیرین بود. کار من به عنوان یک صداگذار در این سری برایم بسیار خاص بود. بدون شک می‌توان بگویم شرکت در این پروژه بهترین کار طول عمر من بوده است. این اثر باعث شد تا من بازیگر بهتری شوم.» او همچنین به شرایط متفاوت صنعت فیلم و بازی اشاره کرد و گفت:« من در مقابل دوربین یک بازیگر تقریبا مسن به شمار می‌روم و نقش‌ها مورد انتخابم ممکن است همیشه مورد سوال قرار گیرند. مارک والبرگ نیز هم سن من است اما این مسئله برای او بسیار متفاوت است. اما اگر قرار باشد در صنعت بازیسازی مشغول باشم مطمئن باشید که به ساخت یک Uncharted دیگر نه نخواهم گفت.»

Uncharted 4: A Thief’s End آخرین سری از این بازی بود که توسط استدیو Naughty Dog ساخته شد. اما اگر سونی اجازه دهد که استدیوی دیگری ادامه‌ای برای این سری بسازد می‌توان از حضور نولان نورث در آن مطمئن بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =