اخبار بازی

نویسنده Fallout New Vegas نقشی در بازی Fallout 76 ندارد

نویسنده Fallout New Vegas نقشی در بازی Fallout 76 ندارد

وی جی مگ: امروز اطلاعات بسیاری از جزئیات مختلف گیم‌پلی و داستان بازی Fallout 76‌ لو رفت و بسیاری از رسانه‌ها گزارش داده بودند که کریس اولان نویسنده Fallout New Vegas در توسعه بازی Fallout 76 نقش دارد اما حالا اطلاعات به دست آمده و البته حساب کاربری توئیتر اولان نشان می‌دهد که چنین مسئله‌ای حقیقت ندارد.

به گزارش وی جی مگ، اولان در حساب کاربری توئیتر خود رسما اعلام کرده که نقشی در بازی Fallout 76 ندارد اما مشتاق به دیدن بیشتر آن است. ساخته جدید Bethesda چند روزی است که به صورت رسمی معرفی شده و اطلاعات اندکی از آن داریم اما از همین حالا توانسته توجه‌های بسیاری را به خود جلب کند.

باید در جریان کنفرانس Bethesda در نمایشگاه E3 2018 چه اتفاقای رخ می‌دهد و نمایش بازی Fallout 76 به چه شکلی دنبال می‌شود. بازی که به نظر می‌رسد تنها پروژه در دست ساخت Bethesda نیست و آنها روی اثری دیگر با نام رمز Starfield کار می‌کنند که هنوز هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Fallout New Vegas از زمان عرضه تاکنون به شدت مورد توجه طرفداران این مجموعه قرار داشته و حتی تعدادی از آنها مشغول بازسازی آن در موتور گرافیکی Fallout 4 تحت عنوان یک ماد هستند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 17 =