اخبار بازی

نویسنده The Witcher حقوق این اثر را با قیمت 9500 دلار فروخت!

نویسنده The Witcher حقوق این اثر را با قیمت 9500 دلار فروخت!

بدون شک سری The Witcher یکی از تاثیرگذار‌ترین بازی‌های منتشر شده در ده سال اخیر است. این بازی با روند رو به رشد و ارائه داستانی بی‌نظیر، دل بسیاری از گیمر‌ها و حتی منتقدان را به دست آورد. بدون شک سری The Witcher یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های نقش‌آفرینی ارائه شده در یک دهه اخیر است.

همانطور که اطلاع دارید داستان این بازی از کتابی با همین نام اقتباس شده است که توسط Andrzej Sapkowski نوشته شده. مدت‌هاست که بر همگان مشخص شده که Andrzej Sapkowski یکی از دوست‌داران بازی‌های ویدیویی نیست. او از ابتدا نیز به موفقیت بازی The Witcher اعتقادی نداشت. او در موقع واگذاری حقوق این اثر به استودیوی CD Projekt Red درخواست سهمی از سود بازی را نکرد بلکه از این استودیو خواست که حق ساخت را از او بخرند.

او با اینکار قصد داشت تا از فجایع احتمالی به خاطر موفق نشدن بازی فرار کند. Andrzej Sapkowski حقوق این اثر را با قیمت 9500 دلار به CD Projekt Red فروخت! این خبر توسط رئیس قبلی CDPR تایید شده است.

در حالی که او قطعا به حال خود تاسف می‌خورد و آرزو می‌کند که ای کاش قبل از اینکار یکبار دیگر فکر می‌کرد و قرارداد خود را به صورتی می‌بست که از CDPR سهمی دریافت کند. همانطور که اطلاع دارید سری The Witcher به سودی بیشتر از 20 میلیون دلار دست پیدا کرده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − هشت =