اخبار بازی

نیاز Vampyr به فروش حداقل ۵۰۰ هزار نسخه

نیاز Vampyr به فروش حداقل ۵۰۰ هزار نسخه

اگرچه کمپانی Dontnod Entertainment برای بازی Life is Strange شناخته می‌شود و دنباله ای از آن هم در حال ساخت است (البته با Life is Strange: Before The Storm ساخته استدیو Deck Nine Games اشتباه نشود) اما این شرکت یک عنوان اکشن RPG جالب توجه با نام Vampyr در دست ساخت دارد که داستان آن در سال 1918 در لندن اتفاق می‌افتد و مربوط به آنفولانزایی است که از اسپانیا در حال شایع شدن است.

Vampyr عنوانی جاه‌طلبانه بوده. اما با این جود یک بازی AAA به‌حساب نمی‌آید. آقای Cédric Lagarrigue از شرکت Focus Home Interactive که ناشر بازی محسوب می‌شود در مصاحبه با MCVUK، از انتظارات فروش این بازی سخن گفت و اظهار کرد اگر بازی 500 هزار نسخه بفروشد به سود رسیده است.

«همیشه پیش‌بینی‌ها برای یک IP جدید دشوار است. بازی از بودجه قابل توجه‌ای بهره‌مند بوده و از اکثر عناوین مستقل برتر است. اگرچه یک عنوان بلاک‌باستر نیز محسوب نمی‌‍شود که معمولا بودجه‌ای بیشتر از 50 میلیون یورو دارند. باتوحه به میزان سرمایه‌گذاری ما، درصورتی که بازی یک میلیون نسخه بفروشد به موفقیت رسیده. اما اگر نصف این مبلغ نیز بفروشد به سود رسیده است. این‌ها ارقامی هستند که اکثر بازی‌ها به آن دست پیدا می‌کنند. Vampyr به خوبی شناخته شده و انتظارات نیز از آن بالا می‌باشد. بازی هم‌اکنون هرآنچه را که برای تبدیل شدن به یک سورپرایز در بازار لازم باشد را در اختیار دارد.»

«این بازی یک تجربه انفرادی خالص خواهد بود. ما برنامه ای برای عرضه DLC برای بازی نداریم. ترجیح می‌دهیم اگر نظرات در مورد بازی منصفانه و مثبت بود ادامه آن را بسازیم. ما از الان نیز ایده‌های جالبی برای ارائه در چنین دنیایی در سر داریم.»

Vampyr قرار بود در ماه نوامبر 2017 برای PS4، XBOX ONE و PC عرضه شود اما تا سه ماه بتدایی 2018 تاخیر خورد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =