اخبار بازی

نیمی از فروش بازی‌ها در بریتانیا به PS4 اختصاص دارد

نیمی از فروش بازی‌ها در بریتانیا به PS4 اختصاص دارد

اگر فروش 70 میلیون واحد از PS4 دلیل واضحی برای موفقیت این کنسول برای شما نبوده است شاید شما نیاز به دلیلی محکم‌تر نیاز داشته باشید.

امروز موسسه UKIE و Gfk از طریق Game Industry International اعلام کردند که 50.2 درصد از بازی‌های فروخته شده در کشور بریتانیا تنها متعلق به PS4 بوده است. این در حالی است که Xbox One تنها به سهم 31.6 درصد راضی شده است. این آمار فقط مربوط به فروش بازی‌های فیزیکی است.

بر اساس اطلاعات UKIE این اولین سالی است که یک کنسول می‌تواند بیش از نیمی از سهم فروش بازی‌های فیزیکی بازار را به تنهایی به خود اختصاص دهد. نزدیک‌ترین رکورد بازهم مربوط به سونی است. آنها با PS1 در سال 1998 به رکورد 47.9 درصد دست پیدا کرده بودند. همچنین با در نظر داشتن جدول هفتگی فروش بریتانیا، بازی‌های انحصاری سونی توانستند بیشترین رتبه اول این جدول را به خود اختصاص دهند. بازی‌های Horizon Zero Dawn، Uncharted The Lost Legacy، Gran Turismo Sport، WipeOut Omega Collection، Final Fantasy 12 The Zodiac Age، Crash Bandicoot N.Sane Trilogy و Persona 5 بازی‌های انحصاری PS4 بودند که توانستند رتبه اول را در جدول فروش بریتانیا به دست آوردند و تعدادی از آنها هفته‌های متعددی در صدر جدول فروش حضور داشتند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =