اخبار بازی

نینتندو احتمالا روی یک Pokemon جدید کار می‌کند

نینتندو احتمالا روی یک Pokemon جدید کار می‌کند

وی جی مگ: دو شرکت نینتندو و Game Freak  به تازگی حق اختراعی را به ثبت رساندند که نشان می‌دهد آن‌ها احتمالا روی یک Pokemon جدید کار می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، برگه این ثبت اختراع در ماه اکتبر سال گذشته پر شد و به یک دستگاه گیم که شامل صفحه نمایش کارتی است اشاره می‌کرد. به علاوه در این ثبت اختراع از یک شریک ژاپنی نیز نام برده شده بود. اگرچه در حال حاضر نمی‌توان برنامه مشخصی برای ثبت اختراع متصور شد اما آن طور که شواهد نشان می‌دهد این حق مالکیت مربوط به یک بازی کارتی جدید خواهد بود که در آن پلیرها می‌توانند کارت جمع‌آوری کرده و سپس از طریق دستگاه مذکور آن‌ها را اسکن کنند. این برنامه می‌تواند نمایش کارت‌ها را به تصویر بکشاند که از طریق آن نیز می‌توان برای نبرد بین شخصیت‌ها استفاده کرد. به نظر می‌رسد نینتندو و Game Freak در حال آماده‌سازی بازی جدیدی هستند که می‌‌توان کارت‌ها را از طریق تلفن همراه اسکن و به وسیله آن موارد به دست آورده را ضبط و جمع‌آوری کرد. تصویر زیر چگونگی به نمایش در آوردن Pokemon را نشان می‌دهد.

نینتندو احتمالا روی یک Pokemon جدید کار می‌کند 1

اگرچه در این ثبت اختراع هیچ اشاره به نام Pokemon نشده اما منابعی دیگر نیز وجود دارد که نشان می‌دهد این مسئله به نوعی به فرنچایز Pokemon مرتبط است. برای مثال در این برگه ذکر شده که پلیر می‌تواند کاراکتر یک موجود وحشی را ضبط کرده و آن را به یک شخصیت همراه تبدیل نماید. به علاوه پلیر می‌تواند این شخصیت همراه را آموزش داده و با بالابردن لول آن، باعث تکامل آن شود.

در حال حاضر حدس و گمان‌ها بدین گونه است که نینتندو در حال کار روی یک بازی موبایلی جدیدی از سری Pokemon به مانند Pokemon Go است. به این صورت که پلیرها می‌توانند Pokemon ها را از طریق کارت‌ها و یا تصاویر دیگری در دنیای واقعی جمع‌آوری کرده و سپس توسط اپلیکیشن موبایلی بازی این شخصیت‌ها را آموزش دهند.

منبع: Comicbook.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =