اخبار بازی

نینتندو امسال یک بازی انحصاری برای 3DS معرفی می‌کند

نینتندو امسال یک بازی انحصاری برای 3DS معرفی می‌کند

وی جی مگ: در حالی که Switch این روز‌ها به کنسول محبوب نینتندو تبدیل شده است سوالی که ایجاد شده این است که آیا آنها همچنان به پشتیبانی از 3DS ادامه خواهند داد؟ این پلتفرم قابل حمل تا به امروز شاهد عرضه بیش از 1000 بازی بوده است اما حالا Switch به عنوان یک پلتفرم قابل حمل قابلیت‌های بسیار بیشتری را به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، رئیس بخش آمریکای نینتندو آقای Reggie Fils-Aime در صحبت‌های جدید خود مدعی شده که 3DS هنوز هم آینده خوبی پیش رو دارد. این شرکت قصد دارد تا در چند ماه آینده بازی‌های جدیدی را برای 3DS معرفی کند. او در مصاحبه با IGN گفت:« ما قصد داریم تا تمرکز روی 3DS را ادامه دهیم. ما بازی‌های جدیدی را روی این پلتفرم عرضه خواهیم کرد و این آثار به زودی معرفی می‌شوند. 3DS بخش بزرگی از بازار نینتندو در آمریکا را تشکیل می‌‌دهد.»

در ادامه مصاحبه در مورد Mario Kart Tour و نسخه موبایلی آن که در ابتدای سال جاری معرفی شده بود سوال شد. اثری که به صورتی مشکوک در E3 2018 حضور نداشت. Fils-Aime در این مورد گفت:« بسته به بازی، E3 می‌تواند مکان مناسب برای نمایش باشد یا نباشد. به خصوص در مورد بازی‌های موبایلی. در مورد Mario Kart Tour ما تصمیم گرفتیم که از فرصتی بهتر برای نمایش استفاده کنیم. در نهایت نمایش کامل بازی چیزی نزدیک به زمان نهایی در پایان سال مالی جاری نینتندو انجام خواهد شد.»

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 17 =