اخبار بازی اخبار موبایل

نینتندو عرضه نسخه موبایلی Mario Kart را تایید کرد

نینتندو عرضه نسخه موبایلی Mario Kart را تایید کرد

وی جی مگ: نینتندو به تازگی نسخه جدیدی از Mario Kart را معرفی کرده که البته برای Nintendo Switch منتشر نخواهد شد. این شرکت در جلسه مربوط به سرمایه‌گذاران و سهام‌داران اعلام کرد که قصد دارد Mario Kart Tour را برای گوشی‌های هوشمند iOS و Android منتشر کند.

به گزارش وی جی مگ، این خبر به صورت رسمی توسط حساب رسمی توئیتر این شرکت مورد تایید قرار گرفته است. این بازی قرار است تا پایان سال مالی آینده یعنی مارچ 2019 منتشر شود. این بدان معنی است که Mario Kart Tour در زمانی نامشخص از آپریل 2018 تا اواخر مارچ 2019 منتشر خواهد شد. این نوع از اعلام تاریخ عرضه می‌تواند نمایانگر این باشد که ساخت بازی در مراحل اولیه قرار دارد و تیم از زمان به پایان رسیدن پروژه مطمئن نیست.

در واقع Mario Kart Tour پنجمین بازی نینتندو است که روی موبایل منتشر خواهد شد. اولین بازی آنها با نام Miitomo در اوایل سال 2016 منتشر شد. آنها به تازگی اعلام کردند که در چند ماه آینده پشتیبانی از این اثر قطع خواهد شد. بازی‌های بعدی این شرکت نیز شامل Super Mario Run، Fire Emblem Heroes و Animal Crossing Pocket Camp بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از Mario Kart Tour وجود ندارد.

نینتندو عرضه نسخه موبایلی Mario Kart را تایید کرد

منبع

برچسب‌هاAndroid iOS Mario Kart Tour mobile
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − سه =