اخبار بازی

نینتندو به پشتیبانی از 3DS ادامه می‌دهد

نینتندو به پشتیبانی از 3DS ادامه می‌دهد

وی جی مگ: کنسول هیبریدی شرکت نینتندو یعنی Nintendo Switch در بازار در حال رقم زدن موفقیت بزرگی است و رکوردهای بسیاری در مناطق دنیا به نام خود به ثبت رسانده است. این کنسول توانسته در بازه زمانی یک ماهه فروشی بیشتر از فروش کنسول WiiU به مدت زمان 5 سال داشته باشد و احتمالا در سالگرد یکسالی خود رکورد پرفروش‌ترین کنسول در طول در تاریخ در سال اول عرضه را به نام خود ثبت خواهد کرد.

با این حال 3DS، کنسول دیگر شرکت نینتندو در بازار با وجود اینکه 7 سال از عرضه آن می‌گذرد کماکان توسط نینتندو پشتیبانی می‌شود. چراکه منطقی به نظر می‌رسید شرکت نینتندو منتظر باشد تا با اطمنیان حاصل کردن از موفقیت Switch در بازار، کنسول دستی موفق خود را کنار بگذارد اما حال که Switch به عملکرد عالی خود ادامه می‌دهد، باید دید آیا شرکت نینتندو به بازنشست کردن 3DS می‌اندیشد یا خیر.
اما ظاهرا چنین اتفاقی به زودی نخواهد افتاد. به گزارش وی جی مگ، در جلسه سرمایه‌گذاری نینتندو، رییس این شرکت آقای Tatsumi Kimishima تایید کرد آن‌ها هم‌چنان قصد دارند تا 3DS را در بازار نگه دارند. « عناوین بسیاری در ژانرهای مختلف برای کنسول Nintendo 3DS عرضه شدند که باعث می‌شود این کنسول یکی از قوی‌ترین لاین‌آپ‌های ممکن را داشته باشد. ما به توسعه بازی‌های جدید برای آن ادامه می‌دهیم و معتقد هستیم بازی‌های انحصاری قدرتمند این کنسول باعث فروش Nintendo 3DS می‌شود. به‌علاوه افرادی هستند که به تازگی این کنسول را تهیه کرده‌اند.

مقرون به صرفه بودن خانواده کنسول Nintendo 3DS آن را در وضعیت حساسی قرار می‌دهد. با توجه به اینکه این کنسول، اولین پلتفرم اختصاصی گیمینگ برای افراد خردسال بوده که پیش از این تجربه استفاده از سیستم‌های اختصاصی گیم را نداشته‌اند. هم‌چنین این کنسول برای افرادی که بودجه مشخصی برای خرید چنین محصولاتی را دارند کاملا مناسب است. ما از تمامی این افراد پشتیبانی خواهیم کرد.»

نینتندو به پشتیبانی از 3DS ادامه می‌دهد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 13 =