اخبار بازی

نینتندو کدهای مشکل‌دار Bayonetta را جایگزین می‌کند

وی جی مگ: گزارش‌ها نشان از این دارد که نسخه فیزیکی Bayonetta 2 که از این هفته برای Nintendo Switch به فروش رسیده با کدهای مشکل‌دار Bayonetta همراه بوده. کدهایی که نینتندو اعلام کرده آنها را با نمونه‌های سالم جایگزین می‌کند. در حال حاضر تمامی نسخه‌های فیزیکی Bayonetta 2 برای Nintendo Switch همراه با کدی برای دانلود قسمت اول این مجموعه همراه است و کدهای نسخه اول همراه آن بعضا با مشکل چاپ شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، نینتندو بیانیه‌ای را در این زمینه منتشر کرده و توضیح داده که برخی کدهای قسمت اول Bayonetta با مشکل چاپ شده‌اند و اگر کد شما هم چنین وضعیتی دارد می‌توانید با پشت سر گذاشتن مراحل تعریف شده آن را تعویض کنید. اگر نمی‌خواهید با چنین مشکلی روبرو شوید، بی‌خیال نسخه فیزیکی شده و هر دو قسمت Bayonetta را با قیمت مشابه نسخه فیزیکی از eShop نینتندو خریداری کنید. در حال حاضر با خرید Bayonetta 2 کد تخفیفی 10 درصدی برای خرید قسمت اول به دست می‌آورید اما اگر ابتدا قسمت اول را خریداری کنید، تخفیفی 30 درصدی برای نسخه دوم به شما تعلق می‌گیرد.

چندی پیش در مرسم The Game Awards نسخه سوم این مجموعه برای Nintendo Switch معرفی شد و کارگردانی آن را خالق مجموعه یعنی هیدکی کامیا بر عهده دارد. بازی که توسط نینتندو منتشر می‌شود. در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کرد که مدتی است شایعاتی درباره پورت Wonderful 101 دیگر ساخته Platinum Games برای Nintendo Switch منتشر شده. بازی که انحصارا برای Wii U توسعه پیدا کرده بود.

نینتندو کدهای مشکل‌دار Bayonetta را جایگزین می‌کند

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 18 =