اخبار بازی

نینتندو از Nintendo Switch تا 5 یا 6 سال آینده پشتیبانی می‌کند

نینتندو از Nintendo Switch تا 5 یا 6 سال آینده پشتیبانی می‌کند

وی جی مگ: در حالی که نینتندو از کنسول‌های قابل حمل خود به خوبی و در مدت زمان زیاد پشتیبانی می‌کند عرضه دیرهنگام Switch در نسل حاضر باعث شده تا بسیاری از گیمر‌ها نگران کوتاهی عمر این کنسول باشند.

به گزارش وی جی مگ، نینتندو از DS تا 8 سال، 3DS تا 7 سال و از Game Boy تا 13 سال پشتیبانی کرد. البته نینتندو از کنسول‌های خانگی خود چندان خوب پشتیبانی نمی‌کند و تقریبا بعد از N64 تقریبا همه کنسول‌های خانگی این شرکت زودتر از موعد مقرر به کار خود خاتمه دادند. البته به نظر می‌رسد که Switch با چنین مشکلی روبرو نخواهد شد.

مدیر نینتندو Tatsumi Kimishima در صحبت با Nikkei رسما اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا از Nintendo Switch در یک بازه زمانی 5 الی 6 ساله پشتیبانی کند. مقداری که تقریبا بازه زمانی عمر یک کنسول خانگی است. البته ممکن است این پشتیبانی به 7 الی 10 سال نیز برسد. Kimishima البته نگفت که نینتندو برای پشتیبانی طولانی مدت تا این حد چه برنامه‌ای دارد چون قطعا این کنسول دچار ضعف سخت‌افزاری خواهد شد.

اگر نینتندو برنامه ای مشابه با 3DS داشته باشد شاید در آینده شاهد نسخه‌های جدید Switch باشیم که از لحاظ سخت‌افزاری بهبود پیدا می‌کند.

نینتندو از Nintendo Switch تا 5 یا 6 سال آینده پشتیبانی می‌کند

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + چهار =