اخبار بازی

نینتندو Switch Lite را بصورت رسمی معرفی کرد

نینتندو Switch Lite را بصورت رسمی معرفی کرد 1

وی جی مگ: امروز شرکت نینتندو بصورت رسمی از عرضه‌ی ورژن جدید کنسول خود با نام Nintendo Switch Lite در 20 سپتامبر برابر با 29 شهریور سال جاری خبر داد. این ورژن از کنسول، فقط برای استفاده به صورت قابل‌حمل یا handheld طراحی شده است و قیمتی معادل با 200 دلار، خواهد داشت. Nintendo Switch Lite در رنگهای زرد، خاکستری و آبی فیروزه‌ای منتشر می شود.

جوی‌کان های این مدل برخلاف مدل اصلی، قابلیت جدا شدن از بدنه را ندارند. Switch Lite قابلیت وصل شدن به تلویزیون را پشتیبانی نمی‌کند و سایز کلی کنسول نیز، کاهش یافته است و اندازه‌ی نمایشگر حالا 5.5 اینچ می‌باشد. البته لازم به ذکر است که تراکم پیکسلی صفحه کماکان 720p خواهد بود. بازی‌های حرکتی نیز از نظر تکنیکی هنوز هم بر روی کنسول قابل بازی هستند زیرا گیمر می‌تواند دو جوی‌کان جداگانه را با کنسول سینک کرده و با آنها به بازی بپردازد.

برخی بر این باوراند که این ورژن قابل حمل، نام کنسول یعنی “Switch” که به معنای تغییر و تعویض وضعیت کنسول بین حالت قابل‌حمل و کنسول خانگی بوده را، کاملا بی معنی می‌سازد، اما با توجه به سابقه‌ی نینتندو در انجام چنین کارهایی در گذشته، این مورد چندان غیرعادی بنظر نمی‌رسد. نینتندو پیش از این با Nintendo 3DS نیز کار مشابهی انجام داد و با انتشار ورژن جدیدتر آن با نام Nintendo 2DS که از قابلیت سه بعدی پشتیبانی نمی‌کرد، ایده‌ی اولیه‌ی کنسول را به کلی نادیده گرفت.

منبع: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − چهار =