اخبار بازی

هدست جدید مخصوص بازی Asus معرفی شد

هدست جدید مخصوص بازی Asus معرفی شد

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که اضافه شدن نور‌های LED با رنگ‌آمیزی RGB به هدست‌ها و کلا وسایل جانبی مخصوص بازی به یک استاندارد تبدیل شده است و هدست جدید ROG Strix Fusion 500 ساخته شرکت Asus نیز از این قضیه مستثنی نیست.

به گزارش وی جی مگ، نور روی این هدست‌ها البته یک ویژگی خاص دارد. این هدست امکان شناسایی هدست‌های مشابه را دارد و اگر در مسابقات eSport شرکت می‌کنید که تمام تیم از همین هدست استفاده می‌کنند، هر هدست می‌تواند به رنگ خاصی باشد که توانایی تشخیص هدست را برای هر گیمر آسان‌تر می‌کند. این هدست از کابل USB برای اتصال به PC استفاده می‌کند. از لحاظ طراحی باید گفت که ROG Strix Fusion 500 نسبت به نسل قبلی که با نام ROG Strix Fusion 300 فروخته می‌شد، بسیار بهتر است. گوشی‌های هدست با از جنگ فلز با رنگ طلائی ساخته شدند و Asus ترجیح داده تا از پلاستیک در این قسمت استفاده نکند. همچنین این هدست از amp بهتری نسبت به نسل قبلی استفاده می‌کند.

این هدست با استفاده از چیپ ESS Sabre 9018 DAC امکان ارائه صدای بسیار خوب با کیفیت 24 Bits و 96kHz دارد. شبیه‌ساز صدای 7.1 به صورت Surround معمولا کار بسیار سختی روی هدست‌ها است. Asus در این مدل از هدست از صدا 7.1 به صورت مجازی استفاده کرده است که با فشردن یک دکمه فعال می‌شود. برای استفاده از این هدست با صدای مجازی 7.1 نیازی به نصب هیچگونه درایور و یا برنامه مجزا ندارید. Asus قیمت ROG Strix Fusion 500 را 180 دلار اعلام کرده و این محصول در ادامه ماه جاری میلادی به بازار جهانی عرضه می‌شود. باید دید که این هدست مخصوص بازی در تست‌های مربوطه چه کیفیتی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبع

برچسب‌هاasus rog strix 500 esport pc steam
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =