اخبار بازی

هر آن چیزی که باید از به‌روزرسانی جدید Rocket League بدانید

به‌روزرسانی جدید Rocket League

وی جی مگ: به تازگی شرکت Psyonix اعلام کرد یک به‌روزرسان جدید برای بازی Rocket League در هفته بعد منتشر خواهد شد. آپدیت جدید شامل جعبه‌های جدید است. مشکل باگ‌های بازی حل می‌شود و همچنین مشکلات جزئی در بخش اجرایی بازی نیز برطرف می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بهترین قسمت این آپیدت Cyclone Battle-Car است. قسمتی بسیار جذاب از این آپدیت که اتومبیل‌ها و صداهای جدیدی به موتور‌های اوتومبیل‌ها اضافه می‌کند . البته گیمر‌های حرفه‌ای Rocket League به زمان زیادی برای عادت کردت به Cyclone Battle-Car نیاز ندارند.

همه آپدیت‌های این بازی با خود جعبه‌هایی می‌آورند. Psyonix هیچ اطلاعاتی در مورد این جعبه‌ها نداده است و معلوم نیست که چه آیتم‌هایی در این جعبه‌ها وجود دارند. البته یکی از این جعبه ها شامل ابزار‌های معمولی Rocket League خواهد بود.

چند هفته پیش سازندگان این بازی اعلام کردند که به ساختن نسخه دوم بازی Rocket League فکر نمی‌کنند چرا که پلیرها هنوز از این بازی لذت می‌برند و آن‌ها می‌خواهند که به پشتیبانی از این بازی ادامه بدهند. قرار است محتوای جدیدی با نام Rocket Pass به این بازی اضافه شود که به گفته سازندگان ماه بعد عرضه می‌شود.

Rocket League یک بازی آنلاین است که توانسته مخاطبین زیادی را جذب کند. این بازی برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + دوازده =