اخبار بازی

هزینه تبلیغات تلویزیونی Nintendo از دیگر رقبا پیشی گرفت

هزینه تبلیغات تلویزیونی Nintendo از دیگر رقبا پیشی گرفت

وی جی مگ: از زمان عرضه کنسول Switch، میزان تبلیغات و بازاریابی Nintendo افزایش پیدا کرده تا بتواند محصول خود را به بهترین شکل معرفی و تبلیغ کند. آن‌ها نه تنها کیفیت تبلیغات خود را بهبود داده بلکه میزان آن و بودجه آن را افزایش دادند و همین مورد باعث شده در ماه گذشته هزینه تبلیغات تلویزیونی Nintendo از دیگر رقبای حاضر در صنعت ویدئوگیم پیشی بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، iSpot.tv که یک کمپانی اندازه‌گیری میزان تبلیغات محسوب می‌شود و با استفاده از تلویزیون‌های هوشمند اقدام به استخراج آمار و تحلیل‌های خود می‌کند اعلام کرده بودجه و مبلغ هزینه شده Nintendo برای تبلیغات تلویزیونی، 31.7 درصد مجموع تبلیغات انجام شده توسط دیگر کمپانی‌های مربوط به ویدئوگیم را در ماه گذشته تشکیل می‌دهد. به صورت تخمینی Nintendo مبلغ 5.8 میلیون دلار روی بازاریابی خود هزینه کرده که از 14 شبکه مختلف بیش از 3100 بار پخش شده است. بخش عمده‌ای از تبلیغات صورت گرفته نیز به بازی Mario Tennis Aces اختصاص داشته است..

در سایر اسامی موجود در این لیست اثری از دیگر کمپانی‌های بزرگ دیده نمی‌شود. شرکت‌های بعدی، سازندگان عناوین موبایلی چون King و FoxNext هستند که در این لیست مشاهده می‌شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 12 =