اخبار بازی

هزینه ساخت بازی The Binding of Isaac: Four Souls یک ساعته فراهم شد

هزینه ساخت بازی The Binding of Isaac: Four Souls یک ساعته فراهم شد

وی جی مگ: سازنده بازی The Binding of Isaac آقای ادموند مک‌میلن چندی پیش قسمت بعدی از این سری را با نام The Binding of Isaac: Four Souls معرفی کرد که به صورت یک بازی کارتی چندنفره دنبال می‌شود. عنوانی که بودجه آن توسط کمپین کیک‌استارتر جمع‌آوری می‌شود و حال خبر منتشر شده بیان می‌دارد هزینه ساخت بازی The Binding of Isaac: Four Souls یک ساعته فراهم شده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس قوانینی که در صفحه کیک‌استارتر بازی ذکر شده، دو تا چهار پلیر می‌توانند با استفاده از کارت‌ها آیتم‌ها، هیولاهای موجود در بازی را نابود سازند. در حالی که کمپین کیک‌استارتر بازی شب گذشته آغاز شد، بازی The Binding of Isaac: Four Souls توانست در عرض یک ساعت و 15 دقیقه هزینه ساخت خود را تامین نماید. هم‌اکنون نیز به دو برابر هدف اولیه خود یعنی 50 هزار دلار رسیده است.

مک‌ملین خالق این بازی اظهار می‌کند که ایده نخست یک بازی کارتی براساس Isaac حدود یک سال پیش مطرح شده و برنامه‌ریزی آن انجام شده بود. هنگامی شرکت Studio 71 نزد مک‌ملین آمد تا یک نسخه جدید از این بازی را توسعه دهد. 9 الی 10 ماه بعد ساختار اصلی یک بازی کارتی براساس The Binding of Isaac در ذهن مک‌ملین شکل گرفت و پس از آن فرآیند ساخت آن با سرعت و اشتیاق فراوانی جلو برده شد. به طوری که در عرض 5 روز، 200 کارت طراحی شده و با ایده‌های مختلف سنجیده می‌شد. به گفته او حتی در این بخش از بازی نیز محصول آن‌ها بسیار لذت‌بخش بوده و هر بخش از بازی نوین، تغییرپذیر و مهیج به نظر می‌رسید.

روح بازی اصلی در این نسخه نیز وجود داشته به طوری که با ملحق شدن چهار پلیر به یکدیگر، می‌توانند اقدام به از پای درآوردن هیولاهای بزرگ نمایند، آیتم‌های مختلف مبادله کرده و با یکدیگر درگیر شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + پنج =