اخبار بازی

هزینه ساخت Cyberpunk 2077 از The Witcher 3 بیشتر است

هزینه ساخت Cyberpunk 2077 از The Witcher 3 بیشتر است

تمامی چشم‌ها منتظر بازی بعدی شرکت CD Projekt RED با نام Cyberpunk 2077 است. The Witcher 3: Wild Hunt به قدری بازی بزرگی بود که حال تمامی گیمرهای دنیا منتظرند تا ببیند بازی بعد این شرکت که قبل از عرضه The Witcher 3 معرفی شده بود، چگونه از آب در خواهد آمد.

به نظر می‌رسد خود استدیو سازنده نیز برای این عنوان سنگ تمام می‌گذارد. زیرا آقای Adam Kiciński از این استدیو در مصاحبه با Puls Biznesu، اینگونه عنوان می‌کند که بودجه مورد نیاز برای ساخت Cyberpunk 2077 از هزینه ساخت The Witcher 3 بیشتر خواهد بود. مبلغ هزینه شده برای ساخت The Witcher 3 میزان 85 میلیون دلار بود که البته تنها 25 میلیون دلار آن صرف تولید مستقیم بازی شد و بقیه این مقدار به موارد غیرمستقیم هم‌چون تبلیغات اختصاص یافت. حال انتظار می‌رود ساخت Cyberpunk 2077 بسیار گران‌تر باشد.

اگرچه CD Projekt RED عقیده دارد پتانسیل فروش این بازی حتی از The Witcher 3 نیز بالاتر است. The Witcher 3 مجموعا 6 میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رساند و حال امید و انتظارات CD Projekt RED برای فروش Cyberpunk 2077 بسیار بالاست. البته اگر کیفیت این عنوان در حد The Witcher 3 باشد، هیچ دلیلی برای تحقق نیافتن این امر وجود نخواهد داشت. به‌هرحال انتظار برای ساخته جدید این شرکت بسیار سخت بوده و امیدواریم حداکثر تا E3 2018 شاهد نمایشی جدید از این بازی باشیم.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − چهار =