اخبار بازی

هزینه 16 هزار دلاری یک گیمر در FIFA 18

هزینه 16 هزار دلاری یک گیمر در FIFA 18

وی جی مگ: یک گیمر در FIFA 18 به میزان 16 هزار دلار هزینه کرده است. استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای و شیوه‌های کسب درآمد این چنینی در بازی‌های بزرگ AAA به بخش جدایی‌ناپذیر موضوعات مورد بحث ویدئوگیم واقع شده است. مخصوصا با جنجال‌هایی که پیرامون عناوینی چون Star Wars Battlefront 2 درسال گذشته به وجود آمد.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال این قضیه و پس از اعمال شدن مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی (GDPR) در اروپا، یک فرد 32 ساله مقیم بریتانیا به نام مایکل از شرکت EA تقاضا GDPR کرده و خواسته تمامی اطلاعاتی که از او به ثبت رسیده و فعالیت‌های انجام شده او را در اختیارش قرار دهند. نتایجی که مایکل آن را در اختیار یوروگیمر قرار داده در نوع خود بسیار جالب است.

این نتایج از هزینه 16 هزار دلاری این گیمر در FIFA 18 خبر می‌دهند. در حقیقت مشخص شد مایکل 16,154 دلار از طریق گزینه‌های مربوط به پرداخت درون برنامه‌ای موجود در FIFA 18 هزینه کرده است. FIFA 18 موارد مختلفی را شامل می‌شود که درون آن پلیرها می‌توانند با پرداخت پول واقعی در بازی FIFA Points به دست بیاورند. لوت‌باکس‌های مخصوص بخش FIFA Ultimate Team نیز راهی دیگر بوده که می‌توان تصور کرده EA از آن کلی درآمد به جیب زده است.

البته مشخص نشد که این آمار به طور بخصوص چگونه می‌تواند نحوه بازی کردن FIFA برای سایر افراد را ارائه کند. مایکل خود به یوروگیمر اعتراف کرده که از این طریق توانسته همراه نامزدش با پولی که درآوردند به درآمد سالم قابل استفاده‌ای دست پیدا کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =