اخبار بازی

هزینه 36.6 میلیون دلاری ساخت Kingdom Come: Deliverance

هزینه 36.6 میلیون دلاری ساخت Kingdom Come: Deliverance

وی جی مگ: به نظر می‌رسد تنها بعد از گذشت سه هفته از انتشار Kingdom Come: Deliverance ساخته استودیو Warhorse Studios به موفقیت مالی دست پیدا کرده و فروشی بیش از یک میلیون نسخه را تجربه کرده. با این حال هنوز به صورت دقیق مشخص نشده که این فروش توانسته هزینه‌های ساخت Kingdom Come: Deliverance را برگرداند یا خیر. عنوانی که بسیاری اعتقاد دارند هزینه بسیاری را برای استودیو سازنده به همراه داشته.

به گزارش وی جی مگ، در جدیدترین شماره از نشریه فوربز مخصوص به کشور چک اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد هزینه ساخت Kingdom Come: Deliverance چیزی در حدود 750 میلیون کرون یا 36.6 میلیون دلار بوده. هنوز این موضوع از سوی منابع رسمی تایید نشده اما رقم اعلام شده از سوی نشریه معتبر فوربز شامل هزینه تبلیغات نیز بوده.

جالب است بدانید که در ابتدا و پیش از شروع توسعه بازی به صورت کامل، Kingdom Come: Deliverance در کیک‌استارتر برای جذب سرمایه تولید قرار گرفت و نهایتا توانست 1.1 میلیون یورو را از سوی کاربرها جذب کند. باید دید در ادامه اگر روند فروش Kingdom Come: Deliverance به همین شکل دنبال شود این بازی چه درآمدی را برای سازنده‌اش به همراه دارد. عنوانی در ژانر نقش آفرینی که طی سه هفته گذشته توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند.

منبع: نشریه فوربز چک

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 18 =