اخبار بازی

هفته آینده بازی‌های سری The Jak برای PS4 منتشر می‌شود

هفته آینده بازی‌های سری The Jak برای PS4 منتشر می‌شود

امروز شرکت سونی اعلام کرد سه‌ عنوان از سری Jak and Daxter در این ماه برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. طبق این خبر، حال هواداران این سری می‌توانند با عرضه عناوین Jak III، Jak II و Jak X: Combat Racing که روز چهارشنبه 6 دسامبر (15 آذر) در PlayStation Store عرضه می‌شوند، کالکشن خود را روی کنسول PS4 تکمیل کنند. تمامی عناوین نام‌برده نیز از رزلوشن 1080P پشتیبانی خواهند کرد.

هر کدام از این سه بازی را می‌توانید به‌طور جداگانه تهیه کنید. هم‌چنین می‌توانید با تهیه پک باندل شده سری، هر 4 بازی این فرنچایز را به دست آورده و مقداری پول نیز برای خود ذخیره کنید.  به علاوه این نخستین باری است که Jak X: Combat Racing بعد از عرضه در سال 2005 برای کنسول PS2، برای کنسول دیگری نیز پورت می‌شود.

اصلا جای تعجب ندارد که سونی در حال بازگرداندن این سری محبوب است. اوایل امسال نیز سونی نسخه اول از این سری را با قیمت 15 دلار تنها به صورت دیجیتالی عرضه کرد. هنوز هیچ قیمتی برای باندل ذکر شده و هر کدام از سه بازی دیگر اعلام نشده اما اگر هر کدام از آن‌ها نیز با قیمت 15 دلار منتشر شوند، نباید تعجب کرد.

سری Jak and Daxter اولین بار در تاریخ 3 دسامبر 2001 تحت نام Jak and Daxter: The Precursor Legacy توسط استدیو محبوب N*ughty Dog به صورت انحصاری برای کنسول PS2 عرضه شد. از آن زمان 6 بازی از این سری ساخته شده است و پس از سال 2009، بعد ساخت و عرضه Jak and Daxter: The Lost Frontier توسط استدیو High Impact Games، دیگر نسخه‌ای جدیدی از آن ساخته نشده است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − شش =