اخبار بازی

هفته آینده تاریخ عرضه بازی Code Vein مشخص می‌شود

هفته آینده تاریخ عرضه بازی Code Vein مشخص می‌شود

وی جی مگ: کمپانی Bandai Namco به صورت رسمی اعلام کرد که تاریخ عرضه بازی Code Vein هفته آینده مشخص می شود. اثری در ژانر نقش آفرینی که شباهت‌های بسیاری به مجموعه بازی Dark Souls دارد.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این اعلام شده بود که بازی Code Vein در سال 2018 میلادی منتشر می‌شود اما سازندگان آن به صورت دقیق اعلام نکرده بودند که تاریخ عرضه آن چه زمانی است. در هر صورت کمپانی Bandai Namco اعلام کرده که هفته آینده در تاریخ 5 ژوئن تاریخ عرضه بازی Code Vein را اعلام می‌کنند. این کار البته همزمان با انتشار تریلر جدیدی از این اثر همراه خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نشده که تاریخ عرضه بازی تنها برای ژاپن اعلام می‌شود یا قرار است بازی Code Vein همزمان در تمامی نقاط دنیا منتشر شود. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ساخته جدید کمپانی Bandai Namco برای PC، Xbox One و PS4 در حال توسعه است و از همین حالا می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. کارگردانی این اثر را فلان برعهده دارد و داستان روایت‌گر دنیایی پساآخرالزمانی است که در آن خون آشام‌ها نیز حضور دارند. باید به این مسئله نیز اشاره کرد که بازی Code Vein همچون منبع الهامش گیم‌پلی ساده‌ای نداشته و چالش‌های فراوانی در آن قرار گرفته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =