اخبار بازی

هفته آینده Rage 2 معرفی می‌شود

هفته آینده Rage 2 معرفی می‌شود

وی جی مگ: شواهد حاکی از آن است که هفته آینده Rage 2 معرفی می‌شود. روز گذشته بود که Walmart لیستی از عناوینی که احتمال معرفی آن‌ها در نمایشگاه E3 پیش‌رو می‌رود را در وبسایت خود لیست کرد. از نسخه‌های جدید Splinter Cell و Gears of War گرفته تا عنوان Rage 2 ساخته شرکت Bethesda و استودیو id Software همگی در این لیست دیده می‌شدند.

به گزارش وی جی مگ، اما نکته قابل توجه بدین شرح است که این ناشر برخلاف دیگر کمپانی‌ها که در این مواقع سکوت می‌کنند یا این اخبار را تکذیب می‌کنند دست به اقدامی عجیب زد. صفحه رسمی توییتر Bethesda با ایراد گرفتن از نوع فونت مورد استفاده در باکس‌آرت بازی و شیوه قرار گرفتن لوگو آن به نوعی در دست ساخت بودن Rage 2 را مورد تایید قرار داد. تا جایی که حتی Pete Hines از مدیران این شرکت نیز در توییتر خود نوشت «به همین دلایل است که ما نمی‌توانیم چیزهای زیبایی داشته باشیم.» این موضوع به اینجا ختم نشده و حال امروز مدارک بیشتری رو شد که نشان می‌دهد شاید برای معرفی Rage 2 نیازی نباشد تا E3 منتظر بمانیم.

کمپانی Bethesda در صفحه رسمی توییتر خود عکس جدیدی را منتشر کرده که در آن ساعت بیگ بن لندن اما با تغییراتی جزیی به چشم می‌خورد. بخشی از این ساعت با رنگ صورتی مشخص شده و این دقیقا همان رنگی است که روز گذشته این شرکت با آن به ایرادات لیست Walmart اشاره کرده بود.

نکته‌ای که لازم به است به آن توجه شود این است که ناحیه رنگ آمیزی شده به گونه‌ای است که عقربه‌های ساعت به دو عدد 5 و 14 اشاره می‌کنند. ممکن است شرکت Bethesda بدین طریق خواسته تا تاریخ معرفی بازی را مشخص کند که برابر 14 می خواهد بود. باید منتظر ماند و دید آیا هفته آینده Rage 2 معرفی می‌شود یا امر دیگری به وقوع خواهد پیوست.

هفته آینده Rage 2 معرفی می‌شود 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =