اخبار بازی موبایل

همه چیز در مورد نسخه اندروید Super Mario Run

همه چیز در مورد نسخه اندروید Super Mario Run 1

در ابتدای ماه گذشته، نینتندو یکی از بزرگترین تجربه‌هایش را با عرضه Super Mario Run برای گوشی‌های هوشمند ثبت کرد. بدون در نظر گرفتن مشکلات و کمبود‌هایش، این بازی می‌تواند نیاز‌های بسیاری از هواداران این سری را برطرف کند. البته این بازی فعلا فقط برای iOS منتشر شده و کاربران اندروید همچنان منتظر اعلام تاریخ عرضه آن هستند. گرچه برای عرضه این بازی برای اندروید نیاز به صبر چندانی نیست چون به نظر می‌رسد که Super Mario Run از آنچه فکر می‌کردیم زودتر به Google Play Store خواهد آمد. اما کاربران اندروید باید به چند نکته توجه داشته باشند:

تاریخ عرضه

هنوز تاریخ عرضه رسمی برای عرضه این بازی روی گوشی‌های هوشمند اندروید، مشخص نشده است اما کسانی که خیلی به این بازی علاقه‌مند هستند می‌توانند پیش ثبت‌نام برای تهیه این اثر انجام دهند. اگر شما جز کسانی هستید که برای عرضه بازی پیش ثبت‌نام کرده‌اید، بلافاصله بعد از عرضه بازی به شما اطلاع داده خواهد شد. حالا که ثبت‌نام برای بازی در دسترس قرار گرفته است چندان دور از ذهن نیست که بازی خیلی زود برای اندروید عرضه شود.

حواستان به برنامه‌های مخرب باشد

در حال حاضر نسخه‌های غیر رسمی مختلفی از Super Mario Run در Play Store موجود است که به احتمال بسیار زیاد شامل برنامه‌های مخرب هستند که می‌توانند به گوشی هوشمند شما آسیب برسانند. باید حواستان را کاملا جمع کنید و فقط زمانی که نینتندو بازی را به صورت رسمی برای اندروید عرضه کرد، آن را دانلود کنید. به تازگی نیست فایل جعلی به نام Super Mario Run Android APK در دسترس قرار گرفته است. همه ما می‌دانیم که نینتندو برخورد سختی با جاعلان دارد و این برخورد را در زمان عرضه Pokemon Sun And Moon مشاهده کردیم. پس خیلی واضح است که نینتندو با کسانی که از APK جعلی استفاده می‌کنند، جریمه خواهد کرد.

گیم‌پلی در نسخه اندروید

همانند نسخه iOS این بازی نیز در ابتدا رایگان است اما وقتی که بخواهید به تمامی مراحل قفل شده دسترسی پیدا کنید باید مبلغی را به عنوان خرید بازی پرداخت کنید. تفاوت بسیار زیادی بین دو نسخه وجود ندارد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =