اخبار بازی

همچنان بیشتر درصد فروش بازی‌های Ubisoft به PS4 اختصاص دارد

همچنان بیشتر درصد فروش بازی‌های Ubisoft به PS4 اختصاص دارد

وی جی مگ: شرکت Ubisoft گزارش مربوط به سه‌ماهه اول سال مالی 2018/2019 را منتشر کرد. طبق معمول این ناشر آمار مربوط به فروش تفکیک شده روی پلتفرم‌ها و مناطق مختلف را ارائه کرد و مهم‌ترین نتیجه آن بدین شرح بود که همچنان بیشتر درصد فروش بازی‌های Ubisoft به PS4 اختصاص دارد.

به گزارش وی جی مگ، همان طور که ذکر شد بیشتر درصد فروش بازی‌های Ubisoft به PS4 اختصاص داشته و کنسول سونی هم‌چنان در رتبه نخست قرار دارد. پلتفرم PC در جایگاه دوم قرار داشته و به دنبال آن XBOX ONE در جایگاه سوم قرار گرفته. کنسول هیبریدی نینتندو یعنی Nintendo Switch مکان چهارم را به خود اختصاص داده. لازم به ذکر است سهم Switch سال به سال در حال افزایش بوده و این در حالی است که PC باز هم توانسته از XBOX ONE پیشی بگیرد. نکته جالب توجه دیگر بدین شرح بوده که اگرچه کنسول PS4 توانسته سهم خود را از بازار حفظ کند اما میزانی از سهم خود را به PC و Switch واگذار کرده است.

بیشتر فروش صورت گرفته برای بازی‌های شرکت Ubisoft در منطقه آمریکای شمالی بوده است. به دنبال آن اروپا و سپس سایر مناطق دنیا در مکان بعدی قرار دارند. رئیس اجرایی این شرکت آقای Yves Guillemot در بیانیه خود اظهار کرده که عملکرد آن‌ها در سه‌ماهه ابتدایی سال مالی رکورد جدید را بر جای گذاشته و سطح انتظارات را افزایش داده است. خلاصه‌ای از عملکرد شرکت Ubisoft در بازه زمانی ذکر شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  • فروش و درآمد کلی 400 میلیون یورو
  • درآمد شبکه با افزایش 88.8 درصدی به میزان 381.5 میلیون یورو رسیده از هدف تعیین شده که حدود 350 میلیون یورو بوده فراتر رفته است.
  • فروش دیجیتال با افزایش 76.7 درصدی به 287 میلیون یورو رسیده
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − هفده =