اخبار بازی

همچنان منتظر Tekken X Street Fighter باشید

همچنان منتظر Tekken X Street Fighter باشید

وی جی مگ: به مدت بیشتر از هفت سال است که طرفداران دو مجموعه فایتینگ Street Fighter و Tekken منتظر Tekken X Street Fighter هستند که توسط Bandai Namco در حال ساخت قرار دارد. اثری که معرفی آن به سال 2012 و حتی پیش از آن باز می‌گردد و از آن زمان تاکنون به‌رورزسانی‌های اندکی در رابطه با ساخت این اثر به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، هاردا تهیه‌کننده مجموعه بازی Tekken در گفتگویی با وبسایت VGC در رابطه با ساخت پروژه مورد بحث سخن گفت. اگرچه توضیحات هارد به نسبت قبل چندان هم شامل اطلاعاتی بیشتری از Tekken X Street Fighter نبود اما او اظهار کرد که از نظر احساسی کاملا برای این پروژه آماده است. به گفته هاردا اوضاع از سال 2012 تاکنون تغییرات بسیاری کرده است و در حالی که هم‌چنان بسیاری منتظر Tekken X Street Fighter هستند اما تیم سازنده برای پیشرفت بیشتر پروژه نیاز به اجازه بیشتری از سوی شرکت کپکام دارد.

براساس نخمین صورت گرفته توسط تهیه‌کننده مجموعه Tekken، هنگامی که ساخت Tekken X Street Fighter دست نگه داشته شد فرآیند تولید آن حدودا به 30 درصد رسیده بود. هم‌چنین وجود شخصیت‌هایی مهمانی چون Akuma از Street Fighter و Geese Howard از The King of Fighters در بازی Tekken 7 سبب هیجان شخص هاردا شد که چگونه از حالت دو بعدی به سه بعدی منتقل شده‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + پانزده =