اخبار بازی

همکاری سونی و مرسدس بنز در بازی Gran Turismo Sport

همکاری سونی و مرسدس بنز

وی جی مگ: امروز شرکت سرگرمی‌های ایتالیای Sony اعلام کرد که با شرکت Mercedes-Benz و ProGaming ایتالیا در بازی Gran Turismo Sport همکاری می‌کند و مسابقه‌هایی برای گیمر‌ها با اتومبیل‌های این شرکت به پا خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، رویدادی برگذار می‌شود که ساعت شروع آن 3 بعد از ظهر و  تاریخ آن 22 جولای است و تاریخ اتمام آن 7 اکتبر است که ساعت پایانی آن 11:59 بعد از ظهر است. در این رویداد جایزه‌های 11 هزار یورویی برای پلیرها در نظر گرفته شده است.

در این رویداد مسابقات به صورت آنلاین برگذار می‌شند که پلیرها باید یک اکانت PlayStation به زبان ایتالیایی در وب‌سایت ESL بسازند. 7 تا از بهترین پلیرها برای مسابقه نهایی انتخاب می‌شوند.

دو مسابقه نهایی به صورت زنده به نمایش درمی‌آیند. یکی از این مسابقه‌ها  در Grand Prix واقع در Monza برگذار می‌شود و دیگری در ESL هنگامی که نمایشگاه بازی‌های شهر میلان برگذار می‌شود. این دو مسابقه، فینالیست‌های این بازی را مشخص خواهد کرد.

12 پلیر منتخب به فینال راه پیدا می‌کنند که سه نفر اول با جوایزی این مسابقه را ترک خواهند کرد. لازم به ذکر است که همه مسابقه دهندگان با ماشین‌های Mercedes-AMG مسابقه خواهند داد.

مدیر کل سرگرمی‌های سونی ایتالیا یعنی Marco Saletta در صحبتی با مطبوعات گفت که آیکون‌های 12 مسابقه‌دهنده واقعی با حمایت eSport ایتالیا به پلیرها داده می‌شود.

چند روز قبل فهمیدیم که بازی Gran Turismo Sport بیش از 5 میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش رسانده است. اگر علاقه‌مند به این بازی هستید، می‌توانید آن را برای کنسول PS4 خریداری کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =