اخبار بازی

همکاری Sega و Interior Night برای ساخت یک IP جدید

همکاری Sega و Interior Night برای ساخت یک IP جدید

وی جی مگ: سال گذشته تعدادی از سازندگان دو استودیو Quantic Dream و Slightly Mad Studios محل کار خود را ترک کرده و استودیوی جدید Interior Night را تاسیس کردند. با این هدف که با ساخت بازی‌های داستان‌محور بتوانند بینندگان سریال‌های بزرگسال تلویزیونی را مخاطب خود قرار دهند. ظاهرا آن‌ها در حال دستیابی به این هدف خود هستند زیر شعبه اروپا شرکت سگا اعلام کرده است که همکاری جدیدی را با استودیو Interior Night به منظور تولید یک IP جدید داستان‌محور آغاز کرده است.

به گزارش وی جی مگ، این همکاری بخشی از تلاش‌های اخیر سگا برای یافتن استودیویی به منظور توسعه بازی‌های جدید بوده است. اخیرا نیز این شرکت دنباله معنوی را برای بازی Theme Hospital با عنوان Two Point Hospital معرفی کرد که وظیفه ساخت آن برعهده Two Point Studios است.

John Clark معاون اجرایی شعبه اروپا سگا درخصوص همکاری جدید این شرکت با Interior Night گفت « همکاری جدید ما با Interior Night، یک قدم بزرگ دیگر برای سگا به شمار می‌رود که به کمک این سازندگان بااستعداد بتوانیم فرنچایزها و تجربه‌های جدیدی را خلق کنیم. ما می‌خواهیم به کمک این استودیو مستعد، تجربه عناوینی با روایت قدرتمند داستانی را منتقل کنیم.»

Caroline Marchal مدیر Interior Night که سابقه کار روی عناوینی چون Heavy Rain و Beyond: Two Souls را دارد در مورد همکاری جدیدشان با سگا گفت « از اینکه در ساخت اولین بازی جدید داستانی خود با سگا همکاری می‌کنیم بسیار هیجان‌زده هستیم. سگا نشان داده که حاضر است برای خلق نوآوری ریسک کند و ما با همکاری با آنان و برخورداری از کمک و پشتیبانی‌شان، به خود اطمینان کامل داشته که می‌توانیم تجربه‌های بزرگی از عناوین داستانی را برای گیمرها و سایر مخاطبین ارائه کنیم.»
منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =