اخبار بازی

همکاری SteelSeries با سازندگان PUBG

همکاری SteelSeries با سازندگان PUBG

وی جی مگ: امروز همکاری SteelSeries با سازندگان PUBG یعنی استودیو Bluehole اعلام شد. در این راستا این دو شرکت به منظور عرضه مجموعه‌ای از تولیدات با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت تولید‌کننده لوازم جانبی گیمینگ از موس‌پد QcK+ با طرح PUBG رونمایی کرد. به علاوه تجهیزات جانبی دیگری با طرح و تم PUBG برای عرضه در تابستان سال جاری تایید شدند.

موس‌پد اشاره شده تحت نام QcK+ PUBG Edition Mousepad هم‌اکنون با قیمت 20 دلار قابل تهیه بوده و از پارچه‌ای بسیار با کیفیت تولید شده است. روی آن نیز تصویر شخصیت اصلی بازی به چشم می‌خورد.

هم‌چنین این دو شرکت فستیوال‌های سالانه‌ای را نیز معرفی کردند که طی آن کمپین‌های جهانی برگزار شده و شامل جوایزی برای شرکت‌کنندگان و برندگان خواهد بود. از جمله این جوایز که از دیگری محصولات تولیدی SteelSeries و سازندگان PUBG به شمار می‌رود می‌توان به یک هدفون وایرلس اشاره کرد که در روی صفحات گوشی آن طرح PUBG دیده می‌شود و هم‌چنین یک مانیتور گیمینگ LED که با صفحه نمایش خمیده اشاره کرد. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به موس‌پد اشاره شده و دیگر محصولات SteelSeries با سازندگان PUBG را مشاهده کنید.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + بیست =