E3 2017 اخبار بازی

هنوز فرصت زیادی برای بهتر شدن Spider-Man وجود دارد – E3 2017

هنوز فرصت زیادی برای بهتر شدن Spider-Man وجود دارد – E3 2017

در طی برنامه زنده Playstation Live Broadcast در E3 2017، کارگردان بازی Spider-Man یعنی Bryan Intihar در مورد این بازی صحبت‌های جالبی انجام داد.

او در صحبت‌هایش اشاره کرد که Insomniac در حالی بازی را در E3 نشان دادن که روی PS4 Pro و با رزولوشن 4K اجرا می‌شد او شخصا بازی را در دفترش با PS4 معمولی بازی می‌کند. همچنین اشاره شد که هر دو نسخه بسیار زیبا هستند. Intihar در ادامه گفت که دو فاکتور اصلی که پیشروی Insomniac را در ساخت این بازی تحت تاثیر خود قرار داده بودند این بود که اولا همه Spider-Man را دوست دارند و تیم علاقه داشت که یک Spider-Man کلاسیک بسازند. دوم اینکه تیم دوست داشت مردم را غافل‌گیر کند.

همچنین به نظر می‌رسد که تیم سازنده داستان بسیار خوبی برای این بازی انتخاب کردند. شخصیت Martin Li (Mister Negative) نقش بسیار بزرگی در داستان دارد. بازی شامل شخصیت‌های زیادی می‌شود که چند تن از آنها کاملا جدید هستند. Intihar اعلام کرد که نمایش بازی در E3 فقط جزئی کوچک از آن است. تیم سازنده بازی طراحی را بار‌ها و بار‌ها انجام می‌دهد تا به شکل ایده‌آل نزدیک شوند. از نظر Intihar تفاوت بین تریلر سال گذشته و امسال به راحتی حس می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =