اخبار بازی E3 2018

هنوز چند سورپرایز از کنفرانس Bethesda در E3 2018‌ باقی مانده

هنوز چند سورپرایز از کنفرانس Bethesda در E3 2018‌ باقی مانده

وی جی مگ: در شرایطی که معرفی بازی Rage 2 و بازی Fallout 76 پیش از شروع نمایشگاه E3 2018 انجام گرفت اما می‌توان باز هم شاهد سورپرایز از کنفرانس Bethesda در مهم‌ترین نمایشگاه بازی‌های ویدئویی دنیا بود.

به گزارش وی جی مگ، پیت هاینز نایب رئیس، مدیر بخش بازاریابی و سخنگوی Bethesda در همین رابطه صحبت کرده و گفته کمپانی آنها هنوز بیش از یک سورپرایز را در E3 2018 دارد. به تازگی کاربرهای توئیتر در همین راستا سوالاتی را از هاینز پرسیده و او در توئیت‌های مختلف به آنها واکنش نشان داده و گفته که مطمئنا بیش از یک سورپرایز از کنفرانس Bethesda در E3 2018 باقی مانده و آنها قصد دارند تا بازی‌های جدیدی را در کنفرانس مطبوعاتی خود به نمایش در آورند.

در حال حاضر بازی‌های Rage 2 و Fallout 76 مطمئنا در کنفرانس Bethesda در E3 2018 حضور دارند و Fallout Shelter نیز می‌دانیم که قرار است به صورت رسمی در این رویداد برای PS4 معرفی شود. بازی دیگری که مطمئنا توجه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کند، پروژه Starfield است که ساختش را سازندگان Fallout 4 و Skyrim دنبال می‌کنند و فعلا هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. دیگر عنوانی که احتمالا در کنفرانس Bethesda معرفی می‌شود، بسته قابل دانلود بازی Prey است. بسته قابل دانلودی که طی چند ماه اخیر شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 9 =

  • سوپرایز بخوره تو سرشون
    اومدن فالوت شلتر معرفی کردن 4k معرفی کردن…
    خب دادش من !!!!who … cares
    الان بتسدا تو این موقعیت فقط یه بازی فالوت کارتی نیاز داره…
    خبر خوندم تادهاوارد به پسرشم راجب اسکایریم جدید چیزی نمیگه
    این چه پسر بی خاصیتی اخه
    حاجی یه ذره خبر لیک کن بیرون مردیم..????۷ سال منتظریم چه وضشه