اخبار بازی

هنوز کار Deus Ex به پایان نرسیده

هنوز کار Deus Ex به پایان نرسیده

وی جی مگ: با توجه به اینکه در حال حاضر استودیو Eidos Montreal مشغول توسعه بازی Shadow of the Tomb Raider بوده و هم‌چنین این موضوع که Deus Ex: Mankind Divided با بازخوردهای مختلفی همراه شد بسیاری از طرفداران نگران هستند که کار Deus Ex به پایان رسیده باشد. پس از شایعاتی که پس از انتشار آخرین قسمت این سری مبنی بر کنار گذاشتن آن به دلیل تغییرات جهت کاری شنیده شد باعث شد تا بر نگرانی هواداران این سری افزوده شود.

به گزارش وی جی مگ، خوشبختانه یکی از اعضای استودیو Eidos Montreal در خصوص این موضوع صبحت‌هایی را ارائه کرده است و کور سوی امیدی را برای دوست‌داران سری Deus Ex باقی گذاشته است. رییس این استودیو آقای David Anfossi به تازگی مصاحبه‌ای با PCGamesN انجام داده و طی آن علاوه‌بر صحبت در خصوص ساخت عنوان Shadow of the Tomb Raider، توضیحاتی را نیز در رابطه با Deus Ex ارائه کرده است.

«کار Deus Ex به پایان نرسیده است. سری Deus Ex بدون شک برند اصلی استودیو ما بوده و همه ما در این استودیو به این فرنچایز متصل هستیم اما همان‌طور که می‌دانید ما نمی‌توانیم همه امور را با هم انجام دهیم. در حال حاضر ما مشغول پروژه Shadow of the Tomb Raider و توسعه آن هستیم. به‌علاوه در ساخت پروژه The Avengers هم با استودیو Crystal Dynamics همکاری می‌کنیم. جدای این دو مورد بازی سومی را نیز در دست ساخت داریم. بنابراین هم‌اکنون این پروژه‌ها برای ما کافی هستند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − هشت =

  • امیدوارم پخته تر کار کنن.
    نسخه دوم با این که بازی بدی نبود ولی زیاد با استقبال روبرو نشد. داستانش پتانسیلش رو داره ولی اجرا کردن کمی سخت خواهد بود.