اخبار بازی

هکرهای کنسول Nintendo Switch‌ بن می‌شوند

هکرهای Nintendo Switch‌ بن می‌شوند

وی جی مگ: طی هفته‌های اخیر اخبار مختلفی درباره هک کنسول Nintendo Switch منتشر شده و برخی کاربرها سعی در راه‌اندازی Virtual Console یا اجرای بازی‌های قدیمی روی پلتفرم نینتندو را دارند اما این به معنی نیست که شرکت ژاپنی راهی برای مقابله با آنها نداشته باشد. هرچند مجبور کردن هکرهای کنسول Nintendo Switch کاری قطعا سخت است اما نینتندو قصد بن کردن آنها را دارد که به معنی مسدود شدن دسترسی به امکانات آنلاین کنسول است.

وی جی مگ، نینتندو برنامه‌ای را کلید زده که طی آن دسترسی آنلاین کنسول‌هایی که روی آنها هر نوع هکی اجرا شده باشد، مسدود می‌شود. اگر کنسول Nintendo Switch بن شود در زمان اتصال به اینترنت کاربر با ارور کد 2124-4007 روبرو می‌شود. در این شرایط کاربر نه تنها نمی‌تواند کنسول خود را به اینترنت متصل کند بلکه از خرید و دانلود بازی در eShop و حتی مکالمه با دوستان خود محروم می‌شود.

هرچند برخی هکرهای کنسول Nintendo Switch نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان داده‌اند اما با توجه به قوانین موجود، نینتندو برای انجام این کار حق قانونی داشته و هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد. البته بسیاری از کاربرها از این موضوع رضایت داشته و اعتقاد دارند که هک شدن Nintendo Switch در نهایت می‌تواند به تقلب در بازی‌‌های رقابتی منتهی شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − یک =