اخبار بازی

هکر بازی Overwatch به یک سال زندان محکوم شد

هکر بازی Overwatch به یک سال زندان محکوم شد

وی جی مگ: هکر بازی Overwatch در کشور کره جنوبی به خاطر ساخت ابزار تقلب و هک در این بازی به دوازده ماه حبس محکوم شده است.

به گزارش وی جی مگ، هکر بازی Overwatch که از این طریق به درآمد 180 هزار دلاری رسیده است قوانین مربوط به صنعت بازی و تکنولوژی کشور کره جنوبی را زیر پا گذشته و حالا به شیوه‌ای بسیار سخت جریمه شده است. در حالی که اعمال مشابه و هکر‌های بازی Overwatch قبلا نیز توجه قانون را در این کشور به خود جلب کرده بودند اما به نظر می‌رسد درآمد زایی بسیار زیاد این شیوه باعث شده تا مسئولان جریمه‌ای سنگین را برای هکر بازی Overwatch در نظر بگیرند. به نظر او علاوه بر یک سال حبس باید دو سال را نیز به صورت مشروط آزاد باشد.

در سال 2016 کشور کره جنوبی ساخت و عرضه ابزاری مثل Aimbot، Wall Hack و انواع دیگر تقلب در بازی‌های ویدیوئی را ممنوع کرد و برای آن حکم قضایی در نظر گرفت. قبلا نیز شاهد ارائه حکم آزادی مشروط و جریمه 10 هزار دلاری برای هکری دیگر بودیم. شعبه کره جنوبی شرکت بلیزارد قبلا نیز اعلام کرده بود که آنها قصد دارند تا محیطی عادلانه برای تجربه Overwatch برای همه گیمر‌ها به وجود آورند و از اینکار دست نخواهند کشید.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + یازده =