E3 2017 اخبار بازی

هیجان زدگی Phill Spencer در مورد E3 2017

هیجان زدگی Phill Spencer در مورد E3 2017

بدون شک نمایشگاه E3 امسال، واقعه‌ای بسیار بزرگ و تاثیرگذار برای مایکروسافت خواهد بود. آنها باید اشتباهات گذشته را جبران کنند. بعد از ترفیع فیل اسپنسر به مقام رئیس بخش Xbox در مایکروسافت، آنها توانستند تا حدی صدمات به وجود آمده را جبران کنند اما اینکار‌ها نیز برای رقابت با PS4 کافی نبوده است.

مایکروسافت نیاز به یک کار خارق‌العاده و بزرگ برای بازگشت به میدان نبرد دارد. Project Scorpio، کنسول میان‌نسلی مایکروسافت می‌تواند برگ برنده آنها در E3 باشد. این کنسول به صورت رسمی در E3 معرفی شده و به احتمال بسیار زیاد در تعطیلات پایان سال به بازار عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که مایکروسافت در E3، قیمت این کنسول را مشخص کند و نشان دهد که این کنسول قدرت اجرای بازی‌ها به صورت 4K را دارد. یکی از هواداران این کنسول، در توئیتر از اسپنسر سوال کرده که در چه حال و هوایی به سر می‌برد، مخصوصا که E3 بسیار نزدیک است.

اسپنسر در پاسخ گفت:« برای من یکی از جالب‌ترین رویداد‌هایی است که در چند سال اخیر رخ داده است. من از عمق کیفیتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد، تحت تاثیر قرار گرفتم.» به نظر شما آیا مایکروسافت E3 خوبی را پشت سر خواهد گذاشت؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =