اخبار بازی

هیدئو کوجیما از ایده خود برای ساخت بازی شبیه به سریال Westworld می‌گوید

هیدئو کوجیما از ایده خود برای ساخت بازی شبیه به سریال Westworld می‌گوید 1

کوجیما در صحبت‌های جدید خود سریال جدید شبکه HBO با نام Westworld را در مورد طراحی دنیای آن تحسین کرد. او برای تحسین این سریال از نقل قول نقش رابرت فورد استفاده کرد. رابرت فورد در این سریال اشاره می‌کند که مردم به خاطر پیچیدگی‌های خاص به Westworld باز‌می‌گردند. فرقی نمی‌کند که آنها به چه کاری مشغول باشند، این دنیا به آنها نشان می‌دهند که می‌توانند به جای چیزی که در حال حاضر هستند به چه شخصیتی تبدیل شوند. همین ویژگی باعث می‌شود تا آنها بازهم به این محیط بازگردند تا تجربه‌های جدیدی کسب کنند. شخصیت‌های داستان نمی‌توانند به راحتی از این دنیا جدا شوند چون آنها می‌توانند در این محیط یک شخصیت جدید با خصوصیات متفاوت باشند.

کوجیما ایده ساخت این سریال را تحسین کرده و اشاره کرد که نگرش او به ساخت بازی‌ها نیز بسیار شبیه به این تئوری است و او دوست دارد تا گیمرها توسط دنیای خلق شده در بازی، قسمت‌های ناشناخته شخصیت خود را کشف کنند. وقتی گیمر بازی را شروع می‌کند یا وارد دنیای Westworld می‌شود آنها می‌توانند رفتاری کاملا متفاوت نسبت به چیزی که در دنیای واقعی هستند داشته باشند و این ویژگی باعث می‌شود تا آنها قسمت‌های مختلفی را نسبت به روح و روان خود کشف کند.

کوجیما در ادامه اشاره کرد که Westworld لرزه به وجود من انداخت. دنیایی که هر فرد می‌تواند به شخصیتی خوب یا بد تبدیل شود. البته من فکر می‌کنم که بیشتر، افکار ناخوشایند باعث شکل‌گیری شخصیت‌های جدید شوند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + نه =