اخبار بازی

واقعیت مجازی جان یک مرد روسی را گرفت

واقعیت مجازی جان یک مرد روسی را گرفت

پلتفرم‌های واقعیت مجازی درکنار همه مزایایی که دارند اگر حین استفاده از آن احتیاط‌های لازم به عمل نیاید ممکن است خطر آفرین باشند. خبرها حاکی از آن است یک فرد روسی ساکن مسکو، در داخل آپارتمان خود حین استفاده از دستگاه واقعیت مجازی با حادثه روبه‌رو شده که منجر به مرگش شده است. برطبق گزارش سایت روسی خبری Tass، این حادثه توسط Yulia Ivanova دستیار ارشد رییس دپارتمان اصلی تحقیقات مسکو به رسانه‌ها گزارش شده است.

طبق گزارش Ivanova، جسد این مرد 44 ساله در روز 21 دسامبر 2017 در خانه‌اش واقع در خیابان Marshal Zhukov  یافت شده است. « برطبق اطلاعات اولیه، فرد فوت شده هنگامی که حین استفاده از VR در آپارتمان خود به اطراف حرکت می‌کند، ناگهان براثر برخورد به یک میز تعادل خود را از دست داده و روی میز شیشه‌ای سقوط می‌کند. این فرد بر از جراحات وارده و خون‌ریزی جان خود را از دست می‌دهد.»

هم‌چنان تحقیقات در حال انجام است تا جزییات این حادثه ناگوار مشخص شود. هنوز نام این فرد نیز مشخص نشده وهیچ اطلاعات دیگری دردسترس نمی‌باشد.

پس از آن در به‌روزرسانی مرتبط به این حادثه مشخص شد این فرد در حال تجربه یک عنوان Star wars توسط VR بوده پزشکی قانونی نیز عقیده دارد این فرد اگر پس از وقوع حادثه، دست از بازی کردن برمی‌داشت و به‌دنبال معاینات پزشکی می‌رفت، جانش نجات پیدا می‌کرد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 12 =