اخبار بازی E3 2018

واکنش خالق Mortal Kombat به معرفی نشدن بازی Superman در E3 2018

واکنش خالق Mortal Kombat به معرفی نشدن بازی Superman در E3 2018

وی جی مگ: طی روزهای گذشته تعداد زیادی از گیمرها نارضایتی خود از غیب بازی Superman در E3 2018 را نشان داده‌اند اما به نظر می‌رسد که جو ایجاد شده به مرور تبدیل به یک شوخی شده که حتی دیگر بازیسازها نیز سهمی از آن گرفته‌اند. اد بون خالق Mortal Kombat به معرفی نشدن بازی Superman در E3 2018 نیز واکنش نشان داده.

به گزارش وی جی مگ، مسئولین استودیو Rocksteady به عنوان سازندگان سه‌گانه Batman Arkham و توسعه دهنده‌ای که شایعه است مشغول ساخت بازی Superman به این مسئله واکنش نشان داده و اعلام کرده بودند که زمانی که بازی جدید آنها قابلیت نمایش داشته باشد، مطمئنا این کار را سریعا انجام می‌دهند. با این حال توضیحات ارائه شده به نظر می‌رسد که هیچ‌کس را راضی نکرده و حتی اد بون خالق Mortal Kombat و رئیس استودیو NetherRealm که زیر نظر Warner Bros به کار خود ادامه می‌دهد در حساب کاربری توئیتر خود واکنش جالبی به این موضوع نشان داده.

اد بون در توئیتر خود نوشته «صبر کردن برای معرفی بازی جدید NetherRealm و Rocksteady مثل این است که…» او در ادامه تصویری از یک اسکلت را قرار داده که روی صندلی نشسته. نکته قابل توجه این است که بسیاری انتظار داشتند در E3 2018 بازی جدید Mortal Kombat یا همان Mortal Kombat 11 نیز معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − پنج =